امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۹:۰۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۶ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 75272
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پنجاه و چهارمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان در دوسلدورف آلمان با درخشش پینگ‌پنگ‌بازان چینی خاتمه یافت. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری تسنیم، این دوره از رقابت‌ها دوشنبه هفته گذشته با حضور ۳۳۶ بازیکن از ۱۰۶ کشور در بخش مردان و ۲۷۴ بازیکن از ۹۲ کشور در…

    پنجاه و چهارمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان در دوسلدورف آلمان با درخشش پینگ‌پنگ‌بازان چینی خاتمه یافت.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری تسنیم، این دوره از رقابت‌ها دوشنبه هفته گذشته با حضور ۳۳۶ بازیکن از ۱۰۶ کشور در بخش مردان و ۲۷۴ بازیکن از ۹۲ کشور در بخش بانوان در سه بخش انفرادی، دوبل و میکس آغاز شد و دقایقی پیش با برگزاری آخرین فینال که مربوط به دوبل بانوان بود، به پایان رسید.

    در مهمترین فینال این تورنمنت که مربوط به بخش انفرادی مردان بود، «ما لونگ» از چین به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد هموطنش «فان ژن‌دونگ» نفر دوم این رنکینگ گذشت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که دو بازیکن در گیم هفتم و در امتیاز ۱۰ برابر بودند، اما «ما لونگ» ۲ امتیاز پیاپی کسب کرد تا قهرمان شود.

    در پایان این دوره از رقابت‌ها کشور چین ۴ طلا، ۳ نقره و ۲٫۵ برنز کسب کرد و ژاپن یک طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آورد. همچنین چین تایپه یک نقره، کره جنوبی ۲ برنز، هنگ‌کنگ و سنگاپور هر کدام یک برنز و آلمان ۰٫۵ برنز کسب کردند. با توجه به اینکه مدال‌آوری در میکس به صورت مجموع حساب می‌شود، زمانی که دو بازیکن از دو کشور با هم تیمی را تشکیل بدهند و روی سکو قرار بگیرند، در رده‌بندی مدالی از عدد ۰٫۵ مقابل نام کشورشان استفاده می‌شود.

    رده‌بندی نهایی در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:

    * انفرادی مردان: ۱- ما لونگ از چین ۲- فان ژن‌دونگ از چین ۳- ژو ژین از چین ۳- لی سانگ سو از کره جنوبی

    * انفرادی بانوان: ۱- دینگ نینگ از چین ۲- ژو یو لینگ از چین ۳- لیو شی‌ون از چین ۳- میو هیرانو از ژاپن

    * دوبل مردان: ۱- چین (فان ژن‌دونگ و ژو ژین) ۲- ژاپن (ماساتاکا موریزونو و یویا اوشیما) ۳- کره جنوبی (جونگ یونگ سیک و لی سانگ سو) ۳- ژاپن (کوکی نیوا و ماهارو یوشیمورا)

    * دوبل بانوان: ۱- چین (دینگ نینگ و لیو شی‌ون) ۲- چین (ژو یو لینگ و چن منگ) ۳- سنگاپور (فنگ تیان وی و یو منگ‌یو) ۳- ژاپن (هینا هایاتا و میما ایتو)

    * میکس دوبل: ۱- ماهارو یوشیمورا و کاسومی ایشیکاوا هر دو از ژاپن ۲- چن چین آن و چن آی چینگ هر دو از چین تایپه ۳- فانگ بو از چین و پتریسا سولجا از آلمان ۳- وونگ چون تینگ و دو هوی کم هر دو از هنگ‌کنگ

    تیم‌های مردان و بانوان کشورمان با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی، امین احمدیان، ندا شهسواری، مریم صامت، مهشید اشتری و صبا صفری و با هدایت جمیل لطف‌الله‌نسبی و فاطمه کیوانی در این مسابقات و در بخش‌های انفرادی و دوبل شرکت کردند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تداوم پادشاهی چینی‌ها در تنیس روی میز جهان"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار