امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۱:۱۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 75285
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میزبرای نخستین بار نشان لیاقت و شایستگی(Merit Award) به شاهرخ شهنازی رییس اسبق فدراسیون تنیس روی میز و مشاور ارشد امورمربوط به بازیهای المپیک و آکادمی های بین المللی ITTF اهدا شد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازروابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در جریان مجمع…

    از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میزبرای نخستین بار نشان لیاقت و شایستگی(Merit Award) به شاهرخ شهنازی رییس اسبق فدراسیون تنیس روی میز و مشاور ارشد امورمربوط به بازیهای المپیک و آکادمی های بین المللی ITTF اهدا شد.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازروابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در جریان مجمع عمومی فدراسیون جهانی تنیس روی میز که همزمان با مسابقات جهانی این رشته در دوسلدورف آلمان برگزار شد با تصویب هیات ریسه ITTF نشان لیاقت وشایستگی (Merit Award) به شاهرخ شهنازی اهدا شد.
    این نشان افتخار به پاس قدردانی از سه دهه خدمت وتلاش شاهرخ شهنازی در عرصه داخلی،قاره آسیا وجهانی رشته تنیس روی میز اعطا شده است که برای نخستین بار در تاریخ این ورزش به یک ایرانی تعلق گرفت.
    بر روی این نشان نام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و در پشت آن نام شاهرخ شهنازی حک شده است.

    کمیته ملی المپیک به نوبه خود این موفقیت را به جامعه ورزش کشور و بخصوص شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و رییس اسبق فدراسیون تنیس روی میز و مشاور ارشد امورمربوط به بازیهای المپیک و آکادمی های بین المللی ITTF تبریک می گوید.

    photo_۲۰۱۷-۰۶-۰۶_۱۹-۲۷-۰۵ werfhgjhk

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اهدا نشان لیاقت فدراسیون جهانی تنیس روی میز به شاهرخ شهنازی"
    1. فريدون كيميائي گفت:

      با سلام
      ضمن تشکر از جناب علوی به خاطر اطلاع رسانی و تبریک و تهنیت خدمت مهندس شهنازی عزیز و تبریک به خانواده بزگ تنیس روی میز ایران


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار