امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۵:۵۸:۴۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۱ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر : 75330
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بیست وسومین دوره مسابقات نوجوانان وجوانان آسیا /کره جنوبی

    آغاز رقابتهای انفرادی نوجوانان وجوانان کشورمان

    آغاز رقابتهای انفرادی نوجوانان وجوانان کشورمان در آسان کره به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با آغاز رقابتهای انفرادی بیست وسومین دوره از رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا در کره جنوبی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفته ونمایش قابل قبولی از خود برجای گذاشتند. در بخش نوجوانان پسر : رادین خیام که در گروه یک این…

    tehrab

    آغاز رقابتهای انفرادی نوجوانان وجوانان کشورمان در آسان کره

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با آغاز رقابتهای انفرادی بیست وسومین دوره از رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا در کره جنوبی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفته ونمایش قابل قبولی از خود برجای گذاشتند.

    در بخش نوجوانان پسر :

    رادین خیام که در گروه یک این رقابتها با بازیکنانی از کشورهای کره جنوبی و چین تایپه همگروه شده است برابر بازیکن کشور میزبان به میدان رفت وبا نتیجه میلیمتری و نفس گیر ۳بر ۲ شکست خورد.

    آریا امیری که در گروه ۹ این رقابتها با حریفانی از کشورهای هنک کنگ وسنگاپور همگروه شده است در دیدار اول خود وبا نتیجه ۳بر۱ برابر نماینده هنک کنگ به یک پیروزی دلچسب دست یافت اما برابر نماینده سنگاپور با نتیجه ۳بر۱ شکست خورد.

    در بخش نوجوانان دختر:

    کیمیا رستمی که در گروه ۳ این رقابتها با نمایندگانی از کشورهای عراق وهنک کنگ همگروه شده بود در دیدار اول خود موفق به پیروزی ۳برصفر برابر نماینده عراقی گردید.

    شیما صفائی که در گروه هفت این رقابتها با نمایندگانی از کشورهای چین وچین تایپه قرار گرفته است اولین دیدار خود برابر نماینده چین را با نتیجه ۳بر صفر به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

    پریناز حاجیلو دیگر نماینده موفق کشورمان دراین رقابتها بود.حاجی لو که در گروه ۵ این رقابتها با بازیکنانی از کشورهای سنگاپور وژاپن همگروه شده بود موفق شد با نتیجه ۳بر۱ از سد حریف سنگاپوری خود عبور کرده ودر دیدار دوم خود برابر حریف قدرتمند ژاپنی با نتیجه میلیمتری ۳بر۲ قبول شکست نماید.

    در بخش جوانان پسر:

    علی نظری که در گروه ۲ این رقابتها با نمایندگانی از کشورهای چین وتایلند همگروه شده است اولین دیدار خود را برابر حریف تایلندی با نتیجه ۳بر۱ واگذار کرد.

    امین احمدیان که در گروه ۱۶ این رقابتها با نمایندگان کشورهای سنگاپور وماکائو همگروه شده است اولین دیدار خود برابر حریف ماکائو را با نتیجه ۳بر صفر شکست دهد

    علیرضا رهنمای حقیقی که در گروه ۴ این رقابتها با نمایندگان کشورهای چین وهنک کنگ همگروه شده است با نتیجه ۳بر صفر برابر نماینده هنک کنگ شکست خورد

    امیر رضا عباسی دیگر نماینده جوان کشورمان که با نمایندگانی از کشورهای چین وهنک کنگ همگروه شده است موفق شد با نتیجه قاطع ۳برصفر از سد حریف هنک کنگی خود عبور نماید ودر دومین دیدار خود برابر نماینده چین با نتیجه میلیمتری ۳بر۲ شکست خورد.

    در بخش جوانان دختر

    مهشید اشتری که در گروه هفت این رقابتها با نمایندگانی از کشورهای هنک کنگ وچین همگروه شده است موفق شد اولین ددیار سخت خود را برابر حریف هنک کنگی با نتیجه قاطع ۳برصفر شکست دهد.

    ملیکا کرمی که در گروه یک این رقابتها با نمایندگان کشورهای چین واردن همگروه شده است موفق شد اولین دیدار خود برابر حریف اردنی را با نتیجه ۳بر صفر شکست دهد.

    فاطمه مختار رضائی که در گروه ۴ این رقابتها با نمایندگانی از کشورهای سریلانکا و ژاپن همگروه شده است در اولین دیدار خود برابر حریف سرلانکا با نتیجه ۳بر صفر پیروز شد.

    فاطمه جمالی فر که در گروه شش این رقابتها با نمایندگان کشورهای چین وکره جنوبی همگروه شده است دیدار اول خودرا برابر حریف چینی با نتیجه ۳بر صفر واگذار کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز رقابتهای انفرادی نوجوانان وجوانان کشورمان"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار