امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۴:۰۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر : 75337
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ ایران کانون توجه کلاسهای مربیگری جهانی فدراسیون تنیس روی میز این روزها مرکز توجه برگزاری کلاسهای مهم وتاثیر گذار مربیگری level1 وlevel2 جهانی با حضور مدرسین مطرح فدراسیون جهانی می باشد. برگزاری کلاس مربیگری level2 برای اولین بار در تاریخ این رشته برنامه ریزی و اجرا شده وتوام با آن برگزاری مجدد کلاس…

    photo_2017-07-14_23-41-03

    پینگ پنگ ایران کانون توجه کلاسهای مربیگری جهانی

    فدراسیون تنیس روی میز این روزها مرکز توجه برگزاری کلاسهای مهم وتاثیر گذار مربیگری level1 وlevel2 جهانی با حضور مدرسین مطرح فدراسیون جهانی می باشد.

    برگزاری کلاس مربیگری level2 برای اولین بار در تاریخ این رشته برنامه ریزی و اجرا شده وتوام با آن برگزاری مجدد کلاس مربیگری level1 که امتداد آن بازپروری مدرسین ومربیان جدید در عرصه این رشته می باشد.

    حضور مدت دار کریستیان لیلیروس مدرس برجسته فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ایران علاوه بر برگزاری موفق آمیز کلاس مربیگری LEVEL2 در ایران آغازگر مرحله ای دیگر از کلاس مربیگری LEVEL1 بلافاصله بعد از پایان کلاس پرفشار قبلی نه تنها پایان کار نیست بلکه قرار است برای امتحان گزینش مدرسین پای گلن تپر مدرس بسیار مطرح فدراسیون جهانی به ایران باز شود واین برای پینگ پنگ زخم خورده کشور بسیار امیدوار کننده و نوید بخش خواهد بود.

    به نظر می رسد خروجی وایجاد این رویه در پینگ پنگ ایران منجر به یک انقلاب ورقابت علمی بین مربیان محترم کشور گردد هرچند اعتقاد داریم در تعریف مربی باید بسیاری از موارد مهم من جمله ذات و استعداد بازیکن سازی در اولویت قرار گیرد .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ ایران کانون توجه کلاسهای مربیگری جهانی"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار