امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۵:۰۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 75460
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       ملی پوش پیشکسوت تنیس روی میز ایران در بستر بیماری   باخبر شدیم که نعمت الله عالمیان(عموی برادران عالمیان) قهرمان سابق تیم ملی  وپیشکسوت با اخلاق و ماندگار تنیس روی میز ایران این روزها با بیماری خونی نادر وخطرناکی در حال مبارزه طاقت فرسا می باشد. با تاسف باید اعلام کنیم که…

    fa08a1f49fbfc9256f918278013a53aec9fbf031e499167378af2ba1921411e3

     

     

     

    ملی پوش پیشکسوت تنیس روی میز ایران در بستر بیماری

     

    باخبر شدیم که نعمت الله عالمیان(عموی برادران عالمیان) قهرمان سابق تیم ملی  وپیشکسوت با اخلاق و ماندگار تنیس روی میز ایران این روزها با بیماری خونی نادر وخطرناکی در حال مبارزه طاقت فرسا می باشد.

    با تاسف باید اعلام کنیم که بعد از اینکه دوره شیمی درمانی موفقیت آمیز نبوده است طبق نظر پزشکان ،این قهرمان ارزنده وماندگار کشورمان نیازمند پیوند استخوان می باشد.

    عمل پیوند استخوان مستلزم هزینه های سرسام آور پزشکی بوده که با توجه به شرایط موجود بعد از الطاف الهی چشم امید این قهرمان با اخلاق ومردمی به کرم وبزرگمنشی خانواده همیشه در صحنه و بزرگوار تنیس روی میز ایران می باشد.

    از کسانی که توانایی کمک کردن و یاری رساندن  دارند تمنا دارد تا مساعدات مالی خود را به شماره حساب زیر نزد بانک تجارت به نام نعمت الله عالمیان واریز نمایند.

    ۵۸۵۹۸۳۱۰۰۷۳۱۱۹۰۴

     بدینوسیله از تمام افراد وشخصیتها وخصوصا وزارت ورزش و جوانان وفدراسیون تنیس روی میز خصوصا مسئولین سایتها و گروها وکانالها اعم از فضای مجازی وغیره تمنا دارد تا با ایجاد یک کمپین در این ارتباط مردانگی وبزرگواری خود را به رخ جامعه ورزش کشیده ودر نهایت با کمک به همنوع واهالی اصیل این خانواده برگ زرینی دیگر از تاریخ را به نام خود رقم بزنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ملی پوش پیشکسوت نام آور تنیس روی میز ایران در بستر بیماری"
    1. پرویز فروغی نسب گفت:

      با سلام
      برای پیشکسوت نامدار و دوست عزیزم آقای عالمیان از خداوند متعال طلب شفای عاجل دارم.
      إن شاء الله که هرچه سریعتر بستر بیماری را ترک گویند و سلامتی خود را به صورت کامل بدست آورند.


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار