امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۴:۴۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 75480
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دومین پیروزی برادران عالمیان در تورجهانی چک بدست آمد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای تورجهانی چک نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۷۰ به مصاف گومز از شیلی دارنده رنکینگ جهانی ۲۲۴ رفت که این دیدار با نتیجه ۴بر۱ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. بجز گیم دوم که با…

     

    ۷۲۹۶۷۹_۹۴۰x529

    Untitled

    دومین پیروزی برادران عالمیان در تورجهانی چک بدست آمد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای تورجهانی چک نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۷۰ به مصاف گومز از شیلی دارنده رنکینگ جهانی ۲۲۴ رفت که این دیدار با نتیجه ۴بر۱ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

    بجز گیم دوم که با نتیجه ۱۱بر۶ به سود بازیکن شیلی رقم خورد سایر گیمها با نتیجه ۱۱بر۷و۱۱بر۸و۱۱بر۴و۱۱بر۷ بسود نوشاد عالمیان به پایان رسید.

    جدی ترین دیدار نوشاد عالمیان برابر اورت کیلیان از آلمان دارنده رنکینگ جهانی ۱۶۳ می باشد که موفق شده دودیدار قبلی خود را با پیروزی به پایان برساند.

     

    Untitled1

    نیما عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۹۹ در دومین دیدار خود برابر از اسلواکی دارنده رنکینگ جهانی ۲۶۳ به میدان رفت وموفق شد با نتیجه ۴بر۲ از سد این بازیکن عبور نماید.

    نیما عالمیان گیمهای اول تا سوم را به ترتیب با نتیجه ۱۱بر۸و۱۱بر۳ و۱۱بر۵  به برتری رسید و درگیمهای چهارم وپنجم با نتیجه ۱۱بر۷و۱۱بر۷ به حریف خود واگذار کرد اما در نهایت گیم ششم را با نتیجه ۱۱بر۸ به سود خود به پایان رساند.

    نیما عالمیان در بازی بعدی واصلی خود باید برابر روبرت از لهستان دارنده رنکینگ جهانی ۱۴۲ به میدان برود.

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تورجهانی چک:دومین پیروزی برادران عالمیان بدست آمد"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار