امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7560
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: سه تنیسور قزوینی در رقابت های لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور شانس خود برای حضور در مسابقات دسته برتر را محک می زنند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’ابوالفضل حمزه ای’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمدرضا نعمتی، روح الله…

    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: سه تنیسور قزوینی در رقابت های لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور شانس خود برای حضور در مسابقات دسته برتر را محک می زنند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’ابوالفضل حمزه ای’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمدرضا نعمتی، روح الله شیشه گرها و مجتبی امینی سه راکت به دست حاضر در این مسابقات هستند.
    این مسوول با اشاره به اینکه این سه تنیسور رقابت های خود را از عصر امروز خواهند کرد، اظهار داشت: این مسابقات طی دو روز بصورت متمرکز در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار می شود.
    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین با اشاره به حضور ۱۶ ورزشکار در مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور، یادآور شد: نفرات اول تا ششم این مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ دسته برتر کشور را بدست می آورند.
    حمزه ای با بیان اینکه نفرات هفتم تا دهم این مسابقات در دسته یک باقی می مانند، افزود: نفرات دهم تا شانزدهم رقابت های دسته یک نیز به مسابقات لیگ دسته دوم کشور سقوط می کنند.
    این مسوول پرورش ورزشکاران مستعد و فراهم کردن زمینه مناسب برای کسب موفقیت آنان را از مهمترین هدف هیات تنیس روی میز استان قزوین برشمرد و یادآور شد: این هیات ورزشی با برگزاری دوره های استعدادیابی، آموزش و مسابقات مختلف در پی تحقق این مهم می باشد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: سه ورزشکارقزوینی در دسته اول کشور"
    تازه ترین اخبار