امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۱:۲۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 8242
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: تیم پینگ پنگ نونهالان کشور با ترکیب سه ورزشکار در رقابت های قهرمانی کشور حضور پیدا می کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’ابوالفضل حمزه ای’ گفت:’سامان خانزاده’،’امیر حسین زرآبادی’ و ‘محمدحسین کرم جو’ ترکیب تیم قزوین را در این رقابت ها تشکیل خواهند داد. وی،…

    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: تیم پینگ پنگ نونهالان کشور با ترکیب سه ورزشکار در رقابت های قهرمانی کشور حضور پیدا می کند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’ابوالفضل حمزه ای’ گفت:’سامان خانزاده’،’امیر حسین زرآبادی’ و ‘محمدحسین کرم جو’ ترکیب تیم قزوین را در این رقابت ها تشکیل خواهند داد.
    وی، آمادگی تیم تنیس روی میز قزوین برای شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور را رضایتبخش خواند و اظهارکرد: این ورزشکاران دوره تمرینی خود را به شکل خوبی سپری کرده اند و امیدواریم در این مسابقات نتیجه درخور توجه و شایسته ای کسب کنند.
    حمزه ای خاطرنشان کرد: رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور شانزدهم تا نوزدهم آبان ماه امسال به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می شود.
    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین همچنین با اشاره به حضور دو تنیسور قزوینی در رقابت های دسته برتر بزرگسالان کشور که دور نهایی آن در تهران جریان دارد،اظهار کرد: ‘حمیدرضا طاهرخانی’ و ‘مجتبی امینی’ نمایندگان قزوین در این رقابت ها را تشکیل می دهند.
    حمزه ای در پایان خاطرنشان کرد: هیات تنیس روی میز استان قزوین در حد بضاعت و توان خود می کوشد با حمایت از ورزشکاران خود، آنها را در دستیابی به موفقیت در مسابقات باشگاهی کشور یاری کند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر هیات استان قزوین:با سه ورزشکار به مسابقا قهرمان کشور خواهیم رفت"
    تازه ترین اخبار