امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۳:۵۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9521
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: به علت شرایط آب‌وهوایی، تهران یکی از بدترین نقاط جهان برای پینگ‌پنگ بازی کردن است. محمدرضا اخلاق‌پسند گفت‌، در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: بازی‌های بسیار سختی بود و تمام نفرات با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر شده بودند. به نظرم با توجه به ریکاوری و زمان اندکی که…

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: به علت شرایط آب‌وهوایی، تهران یکی از بدترین نقاط جهان برای پینگ‌پنگ بازی کردن است.
    محمدرضا اخلاق‌پسند گفت‌، در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: بازی‌های بسیار سختی بود و تمام نفرات با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر شده بودند. به نظرم با توجه به ریکاوری و زمان اندکی که در اختیار داشتم نتیجه بسیار خوبی گرفتم.

    وی ادامه داد: هدفم انتخاب و حضور در تیم ملی بود که توانستم خوشبختانه به این امر دست یابم. امیدوارم در این مدت که برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک زمان داریم بتوانم به آمادگی کامل دست یابم.

    این پینگ‌پنگ‌باز خاطرنشان کرد: هدفم حضور در المپیک لندن است. من در سال ۲۰۰۴ توانستم به المپیک راه یابم و سال ۲۰۰۸ نیز به علت اتفاقات خاصی راهی المپیک نشدم. برای بار سوم است که در رقابت‌های آسیای میانه شرکت خواهم کرد و امیدوارم سهمیه المپیک را کسب کنم.

    اخلاق‌پسند درباره میزبانی تهران در مسابقات انتخابی المپیک به خبرنگار فارس گفت: آب‌وهوا در سرعت استاندارد توپ بسیار موثر است و از این لحاظ تهران یکی از بدترین نقاط جهان برای پینگ‌پنگ‌ بازی کردن است. این موضوع را بازیکنان خارجی حاضر در لیگ ایران نیز تایید می‌کنند. به همین دلیل پیشنهاد دادیم تا در یکی از شهرهایی که هم‌سطح‌تر با دریا باشد رقابت‌های انتخابی المپیک برگزار شود که کیش به عنوان این میزبانی معرفی شد.

    وی در مورد شرایط فدراسیون تصریح کرد: در حال حاضر در مورد فدراسون نمی‌توانم چیزی بگویم و این امر را به آینده موکول می‌کنم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق‌پسند: تهران یکی از بدترین نقاط جهان برای پینگ‌پنگ است"
    1. دلسوز پینگ پنگ گفت:

      سلام دوستان
      بیچاره فدراسیونی که بازیکنی بخواهد درباره آن تصمیم بگیرد.
      بدبخت سازمانی ورزشی که این چنین باشد
      انگار همین دیروز بود که مسئولان فدراسیون برخی بازیکنان را به بازیکن سالاری متهم کردند
      اما الان میبینیم همان کسانی که نقش اساسی را در بحران پینگ پنگ کشور داشته اند امروز با رئیس فدراسیون قربان صدقه هم میروند.
      مطمئنا این روش نتیجه نخواهد داد و فدراسیون را با بحران های عمیق تری روبرو خواهد کرد.
      در ارتباط با شرایط بدی آب و هوای تهران که دیگر آدم باید خون گریه کند
      اول اینکه از کی تا حالا بازیکنان تصمیم گیرندگان این قضایا شده اند
      دوم اینکه فدراسیون که دم از بی پولی میزند کیش برای چیست؟
      یعنی آب و هوای کیش بهتر از تهران است؟لطفا خانواده تنیس روی میز را به تمسخر نگیرید

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اندیشیدن به منافع ملی کشور که هم اکنون کسب سهمیه المپیک است در الویت و این حقیر ارزوی موفقیت برای هر ۴ بازیکن منتخب ملی را در این راستا از خداوند قادر متعال خواستارم.با تشکر.

    3. ali گفت:

      آقای دلسوز پینگ پنگ در مورد این فدراسیون باید عرض کنم وقتی مدیر،مدیر نباشد بازیکن تصمیم گیرنده میشود چون اصلا ایشان در حد یک رئیس فدراسیون نیستند ولی در مورد اینکه بازیکنان چند رو دارن این جای بحث دارد

    4. amidi گفت:

      بنام خدا و با سلام:این امر جای تعمق است که بچه های شمال که به اب و هوای شرجی عادت دارند و سرعت توپ در انجا متفاوت است در این چند بار انتخابی تیم ملی خوش درخشیده اند.مسلما تمریناتی داشته اند که برای شرایط سختتر اماده باشند.اما باید بدانیم مسابقات بین المللی هر چند اکثرا در بنادر و جاهای مرطوب است ولی بعضا در جاهای با ارتفاع بالا یا کوهستانی یا جاهای خشک برگزار میشود و یک بازیکن حرفه ای بایستی خودش را برای شرایطی غیر از سالن تمرینی خودش اماده کند.

    5. المانی گفت:

      با سلام بنده با نظر استاد عمیدی موافقم


    تازه ترین اخبار