امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۴:۴۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 9523
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: توانایی پینگ‌پنگ‌ بازان ایرانی بالاست و قطعا در مسابقات آسیای میانه، بار دیگر می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان کرد: با پایان رقابت ۱۰ پینگ‌پنگ‌باز ایران نفرات…

    رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: توانایی پینگ‌پنگ‌ بازان ایرانی بالاست و قطعا در مسابقات آسیای میانه، بار دیگر می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان کرد: با پایان رقابت ۱۰ پینگ‌پنگ‌باز ایران نفرات تیم ملی معرفی شدند. البته تمام افراد شرکت‌کننده در رقابت‌ها خوب بودند و به هر حال روزی بازیکنی در اوج است و روزی نمی‌تواند خوب نتیجه بگیرد.

    وی ادامه داد: با پتانسیل پینگ‌پنگ ایران مطمئن باشید در آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و جایگاه خود را در آسیا و جهان ارتقا می‌دهیم. در همین زمینه استعدادیابی را آغاز کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم طبق برنامه‌ریزی ۵ ساله فدراسیون در مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ کره‌جنوبی به مراتب جایگاه بهتری کسب کنیم.

    رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ در مورد کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: ایران در ۴ دوره گذشته رقابت‌ها توانسته سهمیه المپیک را کسب کند و قطعا در این دوره از مسابقات نیز با تلاش و همت بازیکنان می‌توانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم. جایگاه پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در آسیای میانه نسبت به حریفان بالاتر است و امیدوارم بتوانیم نماینده‌ای در لندن داشته باشیم.

    وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی تصریح کرد: طبق قرارداد ریچارد پروزه سرمربی تیم ملی است، اما کادر فنی ایرانی به صورت تمام وقت در کنار بازیکنان خواهند بود. کمیته فنی در مورد حضور سرمربی ایرانی به توافق رسیده است و تنها جمع‌بندی نهایی باقی مانده است که تا دوشنبه کادر فنی معرفی خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع‌پور: ایران قطعا سهمیه پینگ‌پنگ المپیک را کسب می‌کند"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.۴ دوره قبلا سهمیه المپیک را بدست اورده ایم .در دوره اول ۲۵ سال پیش هدف و برنامه ریزی کسب سهمیه المپیک بوده هنوز هم امیدواریم که بلکه سهمیه المپیک را بدست اوریم بهتر نیست انتظارات و اهدافمان را کمی رو به جلو و به سکوها هم نیم نگاهی داشته باشیم.عادتی فکر کردن و مشاورههای غلط بیزینسمنها و دست فروشان بیگانگان که دستمزدشان برای تقدیم فروش بهتر در بازار ایران میز کوچولویی در غرب اسیا بوده است باورها را از جوان برتر مسلمان ایرانی گرفته در صورتی که لایق است فقط به سکو بیاندیشد.بهتر است مسئول محترم و فدراسیون تکلیف این رشته را عملا و علنا با سیاستهای مخرب ۱۵ سال اخیر سوئ استفاده کنندگان شفاف و ایندهسازان کشور عزیز اسلامیمان را بدینوسیله بیمه کنند چرا که این مهم اصل و اساس سازنده گی فنی و فرهنگی و ما مدیونیم.با تشکر


    تازه ترین اخبار