امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۷:۵۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9716
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پرویز نوذری پیشکسوت تنیس روی میز ماهشهری وفعال در این رشته که از سالیان دور در حوزه ورزش مسئولیت وفعالیت داشته است بعد از چندین سال سرپرستی حکم ریاست هیئت تنیس روی میز ماهشهر را دریافت کرد. نوذری توانست با فعالیت های بدون حاشیه و صرفا فنی و با انضباط خاص خود نظر مسئولین تنیس…

    نوذری
    پرویز نوذری پیشکسوت تنیس روی میز ماهشهری وفعال در این رشته که از سالیان دور در حوزه ورزش مسئولیت وفعالیت داشته است بعد از چندین سال سرپرستی حکم ریاست هیئت تنیس روی میز ماهشهر را دریافت کرد.
    نوذری توانست با فعالیت های بدون حاشیه و صرفا فنی و با انضباط خاص خود نظر مسئولین تنیس رو ی میز هیئت استان خوزستان را جلب نماید.
    البته در اینجا لازم است از فعالیت های پویا و پرتحرک وحید کاظمی نژاد دبیر هیئت سخت کوش  وپرجنب وجوش این هیئت تشکر وقدردانی نمود.

    درهرصورت این حکم را به جناب آقای نوذری ودست اندرکاران هیئت تنیس روی میز ماهشهر تبریک گفته برای آنان آرزوی موفقیت روزافزون را آرزوداریم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "پرویز نوذری حکم ریاست هیئت تنیس روی میز ماهشهر را دریافت کرد"
    1. با سلام
      بنده هم این مهم را به جناب آقای پرویز نوذری پیشکسوت ارزنده و مرد زحمتکش پینگ پنگ ماهشهر و استان خوزستان تبریک میگویم.
      جناب آقای علوی
      از زحمات شما نیز که چه در قسمت بازیکن سازی و چه در قسمت بازیکنی در سطوح مختلف زحمات بسیاری را کشیده اید تشکر و قدردانی مینمایم و از اینکه در امر اطلاع رسانی به جامعه پینگ پنگ ایران به صورت شفاف عمل مینماید جا دارد به نمایندگی از ورزش پینگ پنگ ماهشهر از شما قدردانی نمایم ، امید است با اتکال به خداوند منان همواره در این راه مقدس موفق و پیروز باشید
      توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم با تشکر – وحید کاظمینژاد

    2. مهرداد بابادی وند گفت:

      استاد گرامی جناب اقای پرویز نوذری
      با سلام و عرض ارادت
      بنده نیز انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت رییس هیات پینگ پنگ شهرستان ماهشهر را تبریک عرض نموده و امیدوارم همچون گذشته شما منشا خیر و تعالی ورزش استان باشد

    3. ندا خلعتبری گفت:

      جناب اقای پرویز نوذری
      با سلام و احترام
      انتصاب شایسته و به حق جنابعالی را به سمت رییس هیات پینگ پنگ شهرستان بندر ماهشهر تبریک عرض کرده و از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون برای شما را دارم.

    4. بیژن شاهرخی نژاد گفت:

      استاد گرامی جناب اقای پرویز نوذری
      با سلام و درود فراوان
      انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت رییس هیات پینگ پنگ شهرستان ماهشهر تبریک عرض نموده توفیق روزافزون جنابعالی را خواستارم .


    تازه ترین اخبار