امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۹:۳۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9788
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از هیئت  تنیس روی میز  ماهشهر؛ علیرضا راشدیان  داور بین المللی و زحمتکش پینگ پنگ ایران رئیس کمیته داوران هیئت پینگ پنگ ماهشهر شد. در حکم راشدیان که از طرف رئیس هیئت این شهرستان انتصاب گردیده آمده است :  شما را به سمت رئیس کمیته داوران هیئت پینگ پنگ ماهشهر منصوب…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از هیئت  تنیس روی میز  ماهشهر؛ علیرضا راشدیان  داور بین المللی و زحمتکش پینگ پنگ ایران رئیس کمیته داوران هیئت پینگ پنگ ماهشهر شد.
    در حکم راشدیان که از طرف رئیس هیئت این شهرستان انتصاب گردیده آمده است :  شما را به سمت رئیس کمیته داوران هیئت پینگ پنگ ماهشهر منصوب مینمایم .
    امید است با توکل به خداوند متعال و با استفاده از توانمندیهای مادی و معنوی این شهرستان و با بکارگیری نیروهای متدین و متخصص و اجرای دقیق مقررات و آئین نامه ها و با حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایران زیر نظر این هیئت وظایف محوله را بنحو احسن انجام دهید توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت مینمایم.
    برای این بازیکن سابق و داوربین المللی وهمچنین کارشناس صنایع ملی پتروشیمی آرزوی موفقیت داریم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیرضا راشدیان داور بین المللی رئیس کمیته داوران هیئت پینگ پنگ ماهشهر شد"
    1. من هم این مهم را به جناب آقای راشدیان بازیکن و داور با سابقه پینگ پنگ کشور تبریک میگویم و برای ایشان از خداوند منان سلامتی و موفیقت را مسئلت مینمایم.

    2. ندا خلعتبری گفت:

      انتصاب جناب آقای راشدیان به سمت ریاست کمیته داوران هیئت پینگ پنگ شهرستان ماهشهر را تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت مینمایم.


    تازه ترین اخبار