امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۳:۴۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9837
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقات تنیس روی میز با همت تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز کازرون برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمدجعفر شفیعی مسئول تربیت بدنی دانشگاه گفت: ورزش امروزه در جهان به وسیله ای مبدل شده که انسان ها را با هم متحد و آشنا کرده و بین…

    به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقات تنیس روی میز با همت تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز کازرون برگزار شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمدجعفر شفیعی مسئول تربیت بدنی دانشگاه گفت: ورزش امروزه در جهان به وسیله ای مبدل شده که انسان ها را با هم متحد و آشنا کرده و بین آن ها پیوند اخوت و برادری برقرار می کند و مهمترین هدف ورزش همین است.
    شفیعی ضمن بیان نقش ورزش در سلامت روحی و روانی انسان افزود: در چند دهه اخیر، مقوله ورزش و تربیت بدنی و نقش آن در تندرستی و شادابی، یکی از مباحثی بوده که مورد توجه صاحب نظران علوم ورزشی قرار داشته و تحقیقات متعددی در این زمینه صورت گرفته است نتایج به دست آمده دال بر این موضوع است که ورزش و فعالیتهای منظم بدنی و سازمان یافته، عامل مؤثری در توسعه سلامتی و نشاط و شادابی تمام اقشار جامعه است و شادابی و نشاط دانشجویان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند، تضمین کننده ی سلامت روحی و روانی جامعه ی آینده است.
    این دوره از مسابقات تنیس روی میز با حضور ۲۴ نفر از دانشجویان ورزشکار به مدت سه روز برگزارشد که پس از برگزاری مسابقات در دوره مقدماتی ، بازیهای نیمه نهایی، رده بندی و پایانی جواد روستا، محمد رضایی،علی محمدی به ترتیب مقامهای اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند. انتخاب داوران از بین خود دانشجویان و سرپرست تیمها از ویژگیهای این مسابقات بود.
    در پایان به نفرات اول تا سوم مسابقات هدایایی اهدا شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات تنیس روی میز در دانشگاه پیام نور کازرون"
    تازه ترین اخبار