امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۵:۵۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 9861
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در مسابقات آقایان که در حضور  سیفی فرماندار یزد و رئیس هیأت استان و کاشیان معاون بسیج ورزشکاران کشور ۴ آذر ۹۰ با شرکت ۴۶ بازیکن از اصفهان و شهرستانهای یزد ، میبد ، مهریز برگزار شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛بعد از انجام رقابتهای گروهی دو نفر صعود کننده از…

    در مسابقات آقایان که در حضور  سیفی فرماندار یزد و رئیس هیأت استان و کاشیان معاون بسیج ورزشکاران کشور ۴ آذر ۹۰ با شرکت ۴۶ بازیکن از اصفهان و شهرستانهای یزد ، میبد ، مهریز برگزار شد .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛بعد از انجام رقابتهای گروهی دو نفر صعود کننده از هر گروه بصورت حذفی به رقابت پرداختند که دو بازیکن یزدی و دو بازیکن اصفهانی به جمع ۴ نفر پایانی راه یافتند که با شکست صالح ایمانی از حسن غدیری و مهرشاد پوده از محمد تائبی پور مسابقه فینال بین محمد تائبی پور از اصفهان و حسن غدیری از یزد برگزار شدکه با برتری تائبی پور به پایان رسید. در دیدار رده بندی هم مهرشادپوده اصفهانی بر صالح ایمانی غلبه کرد و سوم شد.
    اضافه می شود در پایان بین ۴ نفر راه یافته به نیمه نهایی یک مسابقه دونفر برگزار شد که یزدیها با ترکیب صالح ایمانی و حسن غدیری بر مهرشاد پوده و محمد تائبی پور از اصفهان پیروز شدند.
    در مسابقات بانوان این رقابتها هم که  پنج شنبه ۳ آذر برگزار شد الهام زمانیان در مسابقه فینال آناهیتا ایزدیان را شکست داد وقهرمان شد . نرگس زمانیان و آرمیتا بخت مند هم مشترکا سوم شدند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت هفته بسیج در سالن شهید صدوقی یزد برگزار شد"
    تازه ترین اخبار