امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۶:۵۲  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34288
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به اطلاع افکار عمومی تنیس روی میز خصوصا دوستان درون فدراسیون می رساند که با توجه به اینکه در این سایت بخشی به نام کرسی آزاد اندیشی یا همان تریبون آزاد راه اندازی شده که سعی داریم حرفهای مگو وناشنیده های این رشته را در آن با رعایت چهارچوب قانونی منتشر نماییم. متاسفانه در پیشینه…

    به اطلاع افکار عمومی تنیس روی میز خصوصا دوستان درون فدراسیون می رساند که با توجه به اینکه در این سایت بخشی به نام کرسی آزاد اندیشی یا همان تریبون آزاد راه اندازی شده که سعی داریم حرفهای مگو وناشنیده های این رشته را در آن با رعایت چهارچوب قانونی منتشر نماییم.

    متاسفانه در پیشینه وسابقه برخی افراد شاهد این بوده ایم که هرگاه صدای حقی از طرف ملی پوشان وبازیکنان مظلوم درآمده است سیستم فشار و محرومیت از اعزامها و…برعلیه آنان به کار گیری گردیده است.

    لذا به عرض می رساند که چنانچه قرار باشد چنین سیستم تکراری و نخ نماشده فشار و تهدید ومحرومیت برعلیه بازیکنان ملی پوش آغاز گردد ما نیز به نسبت این فشارها حرفهای مگو و برخی اتفاقات را در سایت(بخش کرسی آزاد اندیشی) منتشر خواهیم نمود وبصورت تمام قد از این بازیکنان دفاع جانانه خواهیم نمود.(برخلاف زمان اعتراضات که بعنوان اولین سایت اعلام کردیم در این اعتراضات برخی افراد منفعت طلب پشت سر بازیکنان پنهان شده و بدنبال سهم خواهی هستند)!

    در این روزها شاهد آن بوده ایم که تقریبا صدای تمام بازیکنان ملی پوش درآمده که نمونه های آن را میتوان در مصاحبه های اخیر بخوبی متوجه شد!

    مگر می شود تمام بازیکنان ملی وخانواده تنیس روی میز و کارشناسان وصاحب نظران یک حرف را بزنند و فقط حق با مدیر محترم تیمهای ملی (یک نفر) باشد؟

    بهترین راه کار، قبول اشتباهات گذشته واستعفای فوری مسببین بجرانهای این رشته می باشد.

    بدیهی است که حرمت کاپیتان محترم وباسابقه تیم ملی بزرگسالان بعنوان با سابقه ترین و همچنین نماینده بازیکنان تحت هر شرایطی باید حفظ گردد!

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاعیه"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای میرسالاری لطفا جهت انتشار دیدگاه شما می بایست حتما بانام واقعی وارد شوید.چنانچه نام و فامیل شما واقعی می باشد با مدیر سایت تماس حاصی فرمایید
      با تشکر

    2. مدیر سایت گفت:

      ۰۹۱۶۵۰۰۱۲۳۵


    تازه ترین اخبار