امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹:۵۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36588
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   با سلام و عرض ادب و کسب اجازه از متعهدین متخصص و دلسوز ورزش کشور. دوالی که توسط یک ادم…..داخل چاهی انداخته شود ۱۰۰ تا ادم عاقل نمی توانند ان را از چاه بیرون بیاورند.چشم ان مقامی روشن که می خواست با عطای مسئولیت جبران مافات کند. وزیر مجترم ورزش تا به کی مصلحت…


     

    با سلام و عرض ادب و کسب اجازه از متعهدین متخصص و دلسوز ورزش کشور.

    دوالی که توسط یک ادم…..داخل چاهی انداخته شود ۱۰۰ تا ادم عاقل نمی توانند ان را از چاه بیرون بیاورند.چشم ان مقامی روشن که می خواست با عطای مسئولیت جبران مافات کند. وزیر مجترم ورزش تا به کی مصلحت اندیشی؟

    اگر به به معضلات رشته تنیس روی میز توجه شود حتما از معاونت ورزش قهرمانی بدلیل اینگونه انتصابها توضیح خواهید خواست حتی اگر نردیکان ریاست محترم جمهوری که به گفته حامی هستند حقایق را متوجه شوند مسلما نتنها حمایت نکرده بلکه برخورد خواهند داشت .ایا در مقطعی فقط قهرمان بودن برای مدیریت و سرنوشت ورزش قهرمانی و جوانان را در اختیار گذاشتن مکفی و صحیح بوده است.؟ورزش ما به کدام سو حرکت می کند.هدف چیست؟

    در چند سال اخیر معاونت ورزش وزارت ورزش ایا مثمر ثمر عمل کرده اند.چه نتیجه ای عملکرد ایشان داشته و چه نقشی در ورزش دارند سکوت و سکوت .به چه اندیشیده می شود جایگاهی بالاتر که همیشه توپ در میدان دیگران باشد.چه حمایتی ایشان از قهرمانان داشته اند؟

    کدام یک از رشته های ورزشی ما در ایام مدیریتی ایشان پیشرفت کرده اند؟توسعه و استعدادیابی چگونه و کدام برنامه تبدیل به فعل شده است؟ایا ارتقا سازمان به وزارتخانه در رابطه با توانایی مدیران نیز این مهم را شامل یا فقط تغییر نام داشته ایم ؟

    ادغام جوانان در وزارت ورزش را چی؟کدام یک از قهرمانان را در حوزه مدیریت پرورش داده اند ؟از کدامیک از قهرمانان در سطح کشور در مناصب ورزشی دفاع کرده اند که لا اقل دلیل برای منصب خود در حیطه ورزش باشند .فقط اهدا مسئولیتها به کسانی که در قبل از داشتن مسئولیت ایشان را حامی بودند را مشاهده کردیم و بس.به چه قیمتی قهرمانان ما مورد تاخت و تاز قرار گرفته و چرا؟

    این چه تفکری است که تمامی افرادی که ار نظر اخلاقی در این رشته زیر سوال بوده و بارها تخریب کرده اند و باعث ترویج موج سواری و منافع طلبی در ورزش تنیس روی میز بوده اند هم اکنون تصمیم گیرنده و در کمیته انظباطی بعضا رای صادر می کنند و مورد حمایت باصطلاح رئیس فدراسیون منتخب ایشان هستند.

    وزیر محترم را مستدعی است که عملکرد چند ساله معاونت ورزشی وزارت ورزش را بخواهند و در اختیار خانواده ورزش کشور قرار داده که اگر مثبت است تشکر شود و در غیر اینصورت باید مشارالیه پاسخگو باشند.داد و ستذ در محل فرهنگی ورزش خانمان سوز و بالاخره یک روز باید تعریف شود جهت ساختار سازی اینده.

    معضلات این مهم در مدیریتهای ورزشی ساختار شکن است. در حد توانایی افراد مسئولیت بپذیرند . یک حسابدار بدون هیچ سابقه مدیریتی باید تولیت یک خانواده ورزشی بزرگ را با چه ضوابطی داشته باشد؟قهرمانی که ساخته شده برای درسهای تئوریک دانشگاه چکونه می تواند مدیری قاطع و مجری ورزش قهرمانی کشور بزرگ و عزیز ایران اسلامی باشد.از خداوند قادر متعال تقاضای بخشش و از قهر او حذر میکنیم چرا که او مطلق همه چیز است و ناظر .

    حسن ترکان

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وزیر محترم ورزش مصلحت اندیشی تا به کی؟"
    تازه ترین اخبار