امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۰:۳۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40423
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جالبترین نکته که از چشم افکار عمومی دور مانده این است که با توجه به پنج استان اول ومطرح کشور که در این لیست آمده است هیچ کدام از این استانها مربی در رده های مختلف تیم ملی ندارند! البته استانهایی همانند تهران در برخی از رده ها مربی تیم داشته اما جالبترین نکته این…

    question_mark(1)

    جالبترین نکته که از چشم افکار عمومی دور مانده این است که با توجه به پنج استان اول ومطرح کشور که در این لیست آمده است هیچ کدام از این استانها مربی در رده های مختلف تیم ملی ندارند!

    البته استانهایی همانند تهران در برخی از رده ها مربی تیم داشته اما جالبترین نکته این است که هیچکدام از ملی پوشان شاگردان آنان نمی باشند!یعنی مربیان ملی ساز خارج از گود به سر می برند.

    استان قزوین با وجودی که در رده بندی استانها در رتبه ششم قرار دارد بصورت ثابت یک مربی در فدراسیون داشته است. در ارتباط با استان البرز نیز نکته قابل توجه وقابل بررسی وجود دارد و آن اینکه با وجودی که تقریبا از چهار نفر تیم ملی دختران نوجوان وجوانان سه نفر از این استان بوده و مربیان این ملی پوشان مشخص و معلوم می باشد در رده جوانان شخصی به مربیگری مشغول است که تاکنون هیچ سابقه عملی وبازیکن سازی حتی در رده شهرستان نداشته اما بعنوان مربی تیم ملی فعالیت کرده است.

    اگر تا رده دوازدهم به رده بندی استانها توجه کنیم هیچ مربی از این استانها برای بخش ملی بکار گیری نشده است .استانهایی همانند  تهران،خوزستان ؛ کردستان والبرز که تعداد قابل توجهی ملی پوش دارند هیچ نقشی در تیمهای ملی ندارند و مطمئنا با چنین راهکاری هرگز به نتیجه نخواهیم رسید.(البته بجز صمد تدبیری)

    (منظور مربی ملی ساز می باشد )

    برخی از مربیان، بازیکن مقطعی و ثابت تیم ملی بوده و در امر بازیکن سازی یعنی بازیکنان فعلی تیم ملی هیچ نقشی نداشته اند.

    بالاخره باید اینگونه چیدمان و یارگیریها برای تیم های ملی مورد بازرسی وتحلیل و در نهایت تغییرات اساسی قرار گیرد.زیرا مربیانی که برای این رشته از جان مایه گذاشته و بازیکن ملی پوش و طراز اول تربیت میکنند بی انگیزه شده و همانند وضعیت فعلی که همه خود را مربی می نامند اما در کارنامه آنان حتی یک بازیکن جزء دیده نمی شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جدول امتیاز بندی استانها و جایگاه مربیان تیم ملی!"
    1. منوچهر صفایی گفت:

      با سلام و تشکر از مدیر این سایت وزین و پربار.


    تازه ترین اخبار