امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۶:۰۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41977
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدست آوردن هر مسئولیت و مقامی بخصوص در عر صه کلیدی فرهنگی ورزش لیاقت و تخصص مدیریت در آن مقطع را طلبیده و افراد واجد شرایط این مهم معمولا جهت کسب آن نیازی به دیدن لابی ندارند. این گونه افراد کارا مقام را وسیله ای برای خدمت کردن به مردم دانسته و به نوعی ادای…

    21052013303

    بدست آوردن هر مسئولیت و مقامی بخصوص در عر صه کلیدی فرهنگی ورزش لیاقت و تخصص مدیریت در آن مقطع را طلبیده و افراد واجد شرایط این مهم معمولا جهت کسب آن نیازی به دیدن لابی ندارند.

    این گونه افراد کارا مقام را وسیله ای برای خدمت کردن به مردم دانسته و به نوعی ادای دین می کنند بدیهی است در صورتی که پیشنهادی از طرف مسئول بالاتر به آنها شود سنجیده عمل نموده و پس از اطمینان که توانایی انجام ان وظیفه به نحو احسن را داشته باشند بدون قبول هیچ قید و شرطی امکانت و زمینه لازم و حدود اختیارات لازمه را تقاضا و پا به عرصه خواهند گذاشت.

    متاسفانه لابی گری و التماس و فروختن ارزشها باب شده و برای تصاحب پست و مقام افرادی ذلیل که اندازه ان مسئولیت نیستند جهت رفع عقده ها و خدای ناکرده استفاده از این موقعیتها به هر ذلالتی متوسل و پس از تصاحب بیت المال را برای پرداخت دیون و بده هیهای تسخیر مقام به حراج می گذارند.

    اینگونه افراد ناتوان پس از آنکه برکنار می شوند ابتدا برای ماندن التماس می کنند و در نهایت که به نتیجه ای نمی رسند کج دهنی و توهین را در دستور کار خود قرار داده و گویا سرقفلی مقامی که از همان اول تسخیری و حقشان نبوده را می طلبند.باید با اینگونه افراد برخورد قانونی شود که برای آینده گان سر مشق و تاوان این گونه عملکرد اشتباه را اینده گان دیگر نپردازند.با تشکر ترکان

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرقفلی!"
    تازه ترین اخبار