امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۷:۲۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42043
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نویسنده : نیلوفر حامدی دیوار مستحکم حمایتی محمد زارع‌پور، رییس فدراسیون تنیس روی میز این روزها به شکل محسوسی سست شده است. پس از عدم حضور حمید سجادی، معاون وزیر ورزش در مجمع سالانه این فدراسیون و تعویض بازرس فدراسیون با دستور مستقیم سجادی حالا شورای برون‌مرزی با اعزام ملی‌پوشان این رشته به پروتور زاگرب…

    نویسنده : نیلوفر حامدی

    دیوار مستحکم حمایتی محمد زارع‌پور، رییس فدراسیون تنیس روی میز این روزها به شکل محسوسی سست شده است. پس از عدم حضور حمید سجادی، معاون وزیر ورزش در مجمع سالانه این فدراسیون و تعویض بازرس فدراسیون با دستور مستقیم سجادی حالا شورای برون‌مرزی با اعزام ملی‌پوشان این رشته به پروتور زاگرب مخالفت کرده است. این پروتور به منظور بالا بردن آمادگی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات آسیایی از اهمیت بالایی برخوردار بود. حالا با این شرایط و اخذ چنین تصمیمی از سوی شورای برون‌مرزی قطعا لطمه حذف این مسابقات از برنامه تیم ملی متوجه بازیکنان و کادر فنی خواهد شد.

     

    انعکاس خبر بیات‌شده در سایت فدراسیون

     

    این خبر در حالی در دو روز گذشته در خروجی سایت فدراسیون منعکس شد که جلسه شورای برون‌مرزی چند روز پیش از این برگزار شده بود. در همین ابتدا تعلل مسوولان فدراسیون در رابطه با رسانه‌ای کردن این خبر باعث بروز برخی شبهات می‌شود. هرچند این اقدام شورای برون‌مرزی چندان هم جدید نیست، چرا که چندی پیش هم با حضور ملی‌پوشان در کاپ آسیا که یکی از رقابت‌های مهم بازیکنان برای بالا بردن سطح آمادگی آن‌ها به شمار می‌آمد، مخالفت شده بود. این اواخر هم که نرفتن رییس مجمع یعنی سجادی به مجمع با اعلام اینکه اتفاق چندان مهمی نیست از سوی مسوولان به فراموشی سپرده شد. از سوی دیگر اما نکته قابل توجه دیگری به چشم می‌آید. گفته می‌شود علت کنار گذاشتن مهدی بهرامی از سمت بازرسی فدراسیون به علت پایان یافتن دوره سه‌ساله اوست. در حالی که در این مدت بارها پیش آمده که دوره سرپرستی برخی از مسوولان با تصمیم‌گیری مستقیم مدیران وزارت ورزش پس از پایان یافتن تمدید شود. اما این امر محقق نشد.

     

    خانه‌تکانی جدی در فدراسیون!

     

    برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران ورزشی کشور در راس هرم تصمیم‌گیری، پس از تشدید کانال‌های انتقادی از سیستم مدیریت فعلی فدراسیون تنیس روی میز، رویکردهای جدیدی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. به دنبال همین مساله شنیده می‌شود قرار است نفر دومی هم به فهرست کنار گذاشته‌های فدراسیون اضافه شود. بر همین اساس گفته می‌شود، محمد مشفقی، خزانه‌دار فدراسیون که از ابتدای ریاست زارع‌پور در این پست حضور داشته، از سوی وزارت ورزش از سمتش کنار گذاشته خواهد شد. با این وجود شاید تغییری اساسی‌تر هم در راه باشد! اما نکته مهم‌تر اینکه گویا قرار است با بازگشت وزیر از سفر حکم برکناری زارع‌پور چهارشنبه یا شنبه اعلام و احتمالا محمد جمشیدی، رییس سابق مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب جای او را می‌گیرد. از فدراسیون نیز خبر می‌رسد که زارع‌پور در حال جمع‌آوری وسایلش است. به نظر می‌رسد لغو اعزام به پروتور زاگرب هم به منظور محدود شدن برخی از اختیارات فدراسیون ابلاغ شده باشد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مطلب جدبد روزنامه گل در باره فدراسیون تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار