امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۷:۵۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42072
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سیده زهرا علوی که بعنوان تنها ملی پوش خوزستانی در بخش بانوان سالهاست خود را بعنوان بازیکن ثابت تیم ملی تثبیت کرده است طی پیامی از رئیس هیئت فعال و بامعرفت تنیس روی میز ماهشهر بخاطر توجه و پشتیبانی همیشگی از ملی پوشان این رشته تشکر و قدر دانی نمود.   متن پیام کاپیتان تیم…

    nozari

    سیده زهرا علوی که بعنوان تنها ملی پوش خوزستانی در بخش بانوان سالهاست خود را بعنوان بازیکن ثابت تیم ملی تثبیت کرده است طی پیامی از رئیس هیئت فعال و بامعرفت تنیس روی میز ماهشهر بخاطر توجه و پشتیبانی همیشگی از ملی پوشان این رشته تشکر و قدر دانی نمود.

     

    متن پیام کاپیتان تیم ملی جوانان به شرح زیر است:

     

    به نام خدا

     

    جناب آقای پرویز نوذری

     

    ریاست محترم هیئت فعال و کاردان تنیس روی میز بندر ماهشهر

     

    سلام علیکم

     

    از آنجائیکه حضرتعالی همواره و در همه حال آن هم با توجه به محدودیت های موجود یک هیئت در حد شهرستان ،بصورت مکرر و دائمی از اینجانب پشتیبانی و دلجوئی نموده ودرهمه حال ما را یار و مددکار بوده و هستید از شما صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم.

     

    با توجه به اینکه حدود پنج سال از ملی پوش شدن اینجانب گذشته است حضرتعالی بارها و بارها و در همه حال حتی بیش از انتظار ما را یار و مددکار بوده اید !

    مطمئن هستیم آگاهان و خبرگان این رشته بخوبی اطلاع دارند که  قهرمانیهای مکرر اینجانب بسادگی بدست نیامده و به همراه آن انبوهی از فتنه ها،جنگ وجدلهای روحی و روانی افراد اجیر شده برعلیه یک دختر بی گناه بوده که به جرم حق نویسی های پدرش به نفع جامعه ساکت!این رشته  بارها و بارها تحت شعاع ناجوانمردانه ترین کینه ها و فشارها وحق خوریها قرار گرفته است(بزودی بند بند این اتفاقات را بصورت خاطره در همین سایت منتشر خواهم نمود)

     

    برای شما مدیر موفق و قانونمند و دلسوز آرزوی شادکامی و بهروزی دارم.

     

    سید زهرا علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تشکر ملی پوش خوزستانی از رئیس هیئت تنیس روی میز ماهشهر"
    1. خلعتبری گفت:

      زهرا خانم برای شما آرزوی موفقیت میکنم شما شایسته بهترینهایی و مایه سربلندی .انشالله در پناه خدا همیشه سالم و شاد باشی.


    تازه ترین اخبار