امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۲:۲۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43192
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فرصتی برای استعدادیابی نداشتیم! الان ۳ ماه است سرمربی تیم ملی هستم و در این ۳ ماه فرصتی نداشتیم که استعدادیابی کنیم و البته معتقدم که مثل نوشاد عالمیان زیاد داریم و میتوانیم از آنها استفاده کنیم     تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا عازم کره جنوبی…

    فرصتی برای استعدادیابی نداشتیم!

    الان ۳ ماه است سرمربی تیم ملی هستم و در این ۳ ماه فرصتی نداشتیم که استعدادیابی کنیم و البته معتقدم که مثل نوشاد عالمیان زیاد داریم و میتوانیم از آنها استفاده کنیم

     

     

    تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا عازم کره جنوبی شد تا از روز ۹ تیر ماه به مصاف حریفان خود برود.

     

    به گزارش پایگته نخصصی ینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی از ۹ تا ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد. اردوهای آماده‌سازی تمام شده و امشب پرواز خواهیم داشت. اردوها براساس شرایط آب و هوایی کشور میزبان انتخاب می‌شود و چون کره‌جنوبی آب و هوایی شرجی دارد اردوی اخیر را در بابلسر برگزار کردیم. البته در دانشگاه اسکان نداشتیم و چند روزی را هم در منزل پدر نوشاد بودیم.

     

    وی افزود: در شرایط مشکل اقتصادی برای این دوره از مسابقات برنامه‌ریزی کردیم و برای اینکه بتوانیم اردوی کم هزینه‌ای داشته باشیم اینگونه اردوها را برگزار کردیم. البته پشنهاد اردوی خارج از کشور هم داشتیم که شورای برون‌مرزی با آن مخالفت کرده بود. زمانی که شورای برون مرزی مخالفت می‌کند من چه کاری می‌توانم انجام بدهم. مجبور شدیم به منزل پدری نوشاد و نیما عالمیان برویم.

     

    علیدخت درخصوص اردوهای تیم ملی اظهار داشت: اعتقاد دارم اردوها فقط برای تهرانی‌ها نیست و بازیکنان شهرهای دیگر هم حق دارند ملی‌پوشان را ببینند و برای آنها انگیزه‌ای باشند. الان ۳ ماه است سرمربی تیم ملی هستم و در این ۳ ماه فرصتی نداشتیم که استعدادیابی کنیم و البته معتقدم مثل نوشاد عالمیان زیاد داریم و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم، اما باید وقت و سرمایه داشته باشیم.

     

    تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان و طاهرخانی و اخلاق پسند عازم کره جنوبی شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: مجبور شدیم به منزل پدری نوشاد و نیما عالمیان برویم!"
    تازه ترین اخبار