امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۳:۲۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43297
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ضمن عرض خسته نباشید و با تشکر از زحمات جنابعالی و سایر همکاران محترم ما در کمیته داوران ، همانطور که خود شما هم مستحضر هستید ، معیار فعالیت داوران و اینکه داوری بیشتر در مسابقات مختلف فعالیت داشته است منوط به دعوت از داوران توسط فدراسیون می باشد و هیچ داوری نمی تواند بدون…

    wweerr

    ضمن عرض خسته نباشید و با تشکر از زحمات جنابعالی و سایر همکاران محترم ما در کمیته داوران ، همانطور که خود شما هم مستحضر هستید ، معیار فعالیت داوران و اینکه داوری بیشتر در مسابقات مختلف فعالیت داشته است منوط به دعوت از داوران توسط فدراسیون می باشد و هیچ داوری نمی تواند بدون ابلاغ فدراسیون و سرخود در مسابقات رسمی قضاوت نماید تابتواند فعالیت خود را گسترش داده و فعالتر شود .

    به همین دلیل تصمیم درمورد اینکه کدام داور بیشتر در مسابقات مختلف فعالیت کرده است به سیاستهای کمیته داوران فدراسیون در دعوت کردن از داور بخصوصی در طول سال برمی گردد و خود داوران در این خصوص نقشی نخواهند داشت مگر در صورتی که فدراسیون داوری را دعوت نماید و ایشان بدون دلیل موجه انصراف داده و یا در مسابقات حضور پیدا ننماید .

    در خصوص مسابقات لیگ هم با توجه به تعداد کم تیمهای شرکت کننده ، برنامه ریزی برای داوران مشکل می باشد و فرمایش حضرتعالی مورد قبول است ولیکن با توجه به لیگهای برتر بزرگسالان و جوانان و امید و …. انتظار تعادل و کمترین حضور حداقل برای داوران بین المللی و ملی ، انتظار زیادی نمی باشد .

    در هر صورت انتظار جامعه داوری از کمیته داوران و برگزاری مسابقات و اعضای محترم آن و در راس همه ، از فدراسیون تنیس روی میز کشور ، رعایت عدالت و حقوق همه داوران کشور ، در هر نقطه ای از این مملکت اسلامی و حفظ شخصیت و سابقه این عزیزان بدون در نظر گرفتن موارد دیگر می باشد.

    انشالله در سنوات آینده با رفع مشکلات اقتصادی و افزایش پذیرش بیشتر توسط میزبان سمینار ، شاهد حضور داوران فعال بیشتری ( حداقل از هر استان یک نماینده )در سمینار سرداوران باشیم تا ماحصل این جلسه در ارتقای سطح داوری کشور موثر تر گردد .

    مجددا از زحمات و تلاشهای همه اعضای محترم کمیته داوران در ارتقای داوری کشور تشکر بعمل می آورم .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آقای حجازیان لطفا پاسخگو باشید!"
    تازه ترین اخبار