امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۶:۱۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47026
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات  انتخابی دسته برتر  نونهالان کشور در همدان به کار خود پایان داد و برترینهای  نونهالان دختر کشور  که مطمئنا آینده سازان  این رشته تلقی می شوند به مصاف  یکدیگر رفتند.   استقبال کم نظیر نونهالان وبه تبع آن خانواده های  آنان یکی از اصلی ترین نکات اساسی در این مسابقات میتواند باشد.  …


     

    مسابقات  انتخابی دسته برتر  نونهالان کشور در همدان به کار خود پایان داد و برترینهای  نونهالان دختر کشور  که مطمئنا آینده سازان  این رشته تلقی می شوند به مصاف  یکدیگر رفتند.

     

    استقبال کم نظیر نونهالان وبه تبع آن خانواده های  آنان یکی از اصلی ترین نکات اساسی در این مسابقات میتواند باشد.

     

    استان فارس  که رهبری آن برعهده  مهدی ترابی تازه نفس قرار گرفته   با دارا بودن ۴سهمیه در این  رقابتها  رکوردار بود.این تعداد نشان دهنده توجه و برنامه ریزی بر روی رده های پایه آن هم برای دختران مظلوم  می باشد که جا دارد از ایشان و دیگرهمکارانشان در این هیئت تقدیر وتشکر گردد.امیدواریم که با پیگیری و برنامه ریزی شاهد سطح وارتقای  کمی و کیفی  این بازیکنان در آینده نزدیک باشیم.

     

    استان تهران که مسئولیت آن برعهده محمد بایرامپور می باشد با همکاری خانم میربابایی وبادارا بودن سه سهمیه در این مسابقات توانسته است همزمان در بخش پسران در این بخش مظلوم نیز سری در سرها درآورده واز استان البرز در این بخش سبقت  بگیرد .از همه مهمتر  شقایق حسین زاده دختر نونهال تهرانی  تنیس روی میز کشورمان  موفق شد  با پشت سرگذاشتن برخی بازیکنان باتجربه ومیدان دیده برسکوی قهرمانی  کشور بایستد که باتوجه به اینکه شقایق به همراه  پدرش در حال تمرین کردن می باشد  میتوان آینده بسیار روشنی را برای او متصو ربود.

     

    استان البرز در این رده با  دوسهمیه  در رده سوم  از لحاظ تعداد نفر بود ودر حالی که همه منتظر قهرمانی مینا پور موسوی بودند اما این بازیکن باتجربه تر و میدان دیده تر  به مقام دومی رضایت داد.پورموسوی بتازگی در مسابقات دسته یک  وبرتربزرگسالان  ودرنهایت مسابقات آسیایی قطر حضور داشته است.مریم فرعی دیگر بازیکن خوب این استان نیز موفق شد به مقام چهارم دست یابد.

     

    استانهای خوزستان وکرمان وهرمزگان ومرکزی و آذربائیجان غربی هرکدام با دارا بودن یک سهم در این مسابقات  دیگراستانهایی بودند که مزد زحماتشان را گرفتند.

     

    روند رو به رشد یاس جهازی  بازیکن خوب  خوزستانی  که در این مسابقات به مقام پنجمی  رسید  بخوبی مشهود بود اما سوال این است که  خوزستان با دارا بودن  پتانسیلهای فراوان  وبا آن همه هزینه در امر مربیگری  خصوصا در مرکز ،چرا باید یک بازیکن در این رده داشته باشد؟که امیدواریم مسئولین  ذیربط به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

     

    هرمزگان وکرمان  ومرکزی  با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی وتوام با ـآن محروم بودن  به نسبت بیشتر استانهای حاضر در دسته برتر با یک سهمیه  کاری ستودنی و برجسته انجام داده اند.امیدواریم مسئولین این استان با حمایتهای بیشتر به این رشته و این بازیکنان توجه و تمرکز کرده تا در آینده شاهد موفقیتهای بیشر این دختران نونهال باشیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جهش نونهالان دخترکشور باوجود ناتوانی فدراسیون تنیس روی میز!"
    1. مریم رستمی گفت:

      نونهال عزیز کیمیا رستمی تبریکات صمیمانه ما را به مناسبت کسب مقام ششمی بذیرا باشید .از زحمات بی دریغ مربی دلسوزتان سرکار خانم فظیلت نیز کمل تشکر را داریم. تاممنتظر موفقیت های بیشتر شما هستیم. از طرف خانواده رستمی

    2. فریبا قوامزاده گفت:

      باسلام ..امارتان کمی ناقص است بررسی کنید عالیه …سپاس

    3. ملیحه کرمی گفت:

      کیمیای عزیزم؛
      کسب مقام در مسابقات انتخابی دسته برتر نونهالان کشور رو بهت تبریک میگم و امیدوارم با علاقه، تلاش و پشتکاری که داری به رتبه های برتر جهان برسی که هیچ دور و بعید نیست از تو…
      خانواده محترم رستمی؛
      تبریکات صمیمانه اینجانب را پذیرا باشید. قطعا تلاش ها، دلسوزی ها و پیگیریهای شما از مهمترین عوامل موفقیت کیمیای عزیز بوده است. برای شما هم بهترین ها رو آرزو میکنم.
      سرکار خانم فضیلت؛
      تاجاییکه من درجریان هستم دلسوزی ها و توان حرفه ای شما به بار نشسته که امروز میتوانیم این تبریکات را به هم بگوییم. دست مریزاد و خدا یار و نگهدارتان باشد.

    4. نازیلا نقیبی گفت:

      باسلام
      یک خسته نباشید به سرکار خانم رحیمی سرداور مسابقات نونهالان وهمکاران ایشان وهمچنین تشکر ازمیزبانی دوستان خوبم خانمها ابوطالبیان ویعقوبی و تشکر ویژه ازحمایتهای همه جانبه جناب آقای مهدی ترابی ریئس هیئت پینگ پنگ استان فارس ، انشاا.. که با برنامه ریزیهای ایشان در سالهای آینده شاهد موفقیتهای آینده سازان پینگ پنگ فارس باشیم.

    5. والدین آناهیتا افتخاری گفت:

      مدیریت محترم سایت جناب آقای علوی
      ازشماوجناب آقای حمیدنظری_مدیرمحترم سایت تنیس روی میزهمدان به دلیل توجه ویژه به بازیکنان مستعدوتوانمندی که باتلاش وکوشش خودو خانواده هایشان تواننسته اندبه موفقیتهای بزرگ دست پیدا کنند تشکروقدردانی نموده وآرزوی توفیق روزافزون شماراازخداوندمتعال خواستاریم


    تازه ترین اخبار