امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۵۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55639
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رنکینگ جهانی پینگ‌‌پنگ‌بازان بعد از رقابت‌های جهانی ژاپن اعلام شد که به گفته برخی کارشناسان بدترین نتایج بازیکنان ایران در آن رقم خورده است. با سقوط بسیاری از پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی و ستاره‌دار شدن آنها که در معرض حذف از رنکینگ جهانی قرار دارند، نوشاد عالمیان بهترین بازیکن سال‌های اخیر تنیس روی میز ایران بازهم دو…

    gool

    رنکینگ جهانی پینگ‌‌پنگ‌بازان بعد از رقابت‌های جهانی ژاپن اعلام شد که به گفته برخی کارشناسان بدترین نتایج بازیکنان ایران در آن رقم خورده است.

    با سقوط بسیاری از پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی و ستاره‌دار شدن آنها که در معرض حذف از رنکینگ جهانی قرار دارند، نوشاد عالمیان بهترین بازیکن سال‌های اخیر تنیس روی میز ایران بازهم دو پله سقوط داشت و از رده ۸۴ به رتبه ۸۶ رنکینگ نزول کرده است.

    پیگیری خبرنگار«گل» برای برقراری تماس با نوشاد عالمیان به جایی نرسید تا بازهم رحمت عالمیان، پدر نوشاد و نیما پاسخگوی سوالات باشد.

    رحمت عالمیان که برای پیگیری امور مربوط به معافیت خدمت سربازی این دو برادر در ساری به سر می‌برد، به«گل» گفت:«کارهای معافی در حال انجام است و فکر می‌کنم به همین زودی‌ها نوشاد و نیما به عنوان سرباز قهرمان معرفی شوند و در خدمت تنیس روی میز ایران باشند.»

    وی که خبر نداشت این دو برادر در تهران یا شمال هستند، افزود:«نوشاد و نیما با دوستان‌شان هستند و مشکلات روحی که در رقابت‌های جهانی برای نوشاد وجود داشت کاملا برطرف شده است.»

    رحمت عالمیان در مورد سقوط دوباره نوشاد در رنکینگ‌ جهانی پینگ‌پنگ عنوان کرد:«۱۲مسابقه اوپن تنیس روی میز در طی سال برگزار می‌شود که نوشاد باید حداقل در پنج تا هفت رقابت آن شرکت می‌کرد و امتیازات لازم را برای رنکینگ به‌دست می‌آورد اما مشکلات مالی فدراسیون در سال گذشته مانع اعزام نوشاد به این رقابت‌ها و در نتیجه کسر امتیازات و افت در رنکینگ جهانی شد.»

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت عالمیان: علت افت رنکینگ نوشاد مشــکلات مــالی اســت!"
    1. با سلام
      درسته که همه مشکلات از فدراسیونه
      ولی
      نوشاد با این درامدی که از باشگاه ها داره نمیتونست واسه خودش واسه ی افتخار کردن به خودش بره مسابقات !!!!!!!!!!!!!!!۱
      من فکر نمیکنم مسایل مالی در زندگی پینگ پنگ نوشاد درصدی هم تاثیر گذار باشه
      ولی حرف شما رو درست میدونم فدراسیون اصلا همکاری نمیکنه

      با تشکر


    تازه ترین اخبار