امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۴:۱۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۹ام, ۱۴۰۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ | کد خبر : 76855
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     دکتر علی خلیلی نیا بعنوان مدیر برترماندگار تنیس روی میز انتخاب شد   دکتر علی خلیلی نیا مدیرعامل موفق و مردسال صنعت نفت وهمچنین عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز وبرجسته ترین حامی و پشتیبان مالی فدراسیون تنیس روی میز و ملی پوشان این رشته بعنوان مدیر برترماندگار این رشته از سوی…

     

     

    دکتر علی خلیلی نیا بعنوان مدیر برترماندگار تنیس روی میز انتخاب شد

     

    دکتر علی خلیلی نیا مدیرعامل موفق و مردسال صنعت نفت وهمچنین عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز وبرجسته ترین حامی و پشتیبان مالی فدراسیون تنیس روی میز و ملی پوشان این رشته بعنوان مدیر برترماندگار این رشته از سوی پایگاه تخصصی تنیس روی میز کشور انتخاب شد.

    دکتر خلیلی نیا که خود از قهرمانان خوش نام و با اخلاق تنیس روی میز خوزستان و عضو خانواده صنعت نفت ایران  محسوب می شود بعد از دوران قهرمانی در حوزه مدیریت نیز برجستگی و توانمندی خود را نشان داد و بعنوان مرد سال صنعت نفت انتخاب گردید .

    دکتر خلیلی نیا در دوران مدیریت موفق خود همواره و در هرزمانی خانواده شریف تنیس روی میز ایران را فراموش نکرد و بصورت مستمر و بعنوان برجسته ترین حامی مالی این رشته یار و مددکار ورزشکاران و ملی پوشان این رشته قرار گرفت.

    پایگاه تخصصی تنیس روی میز ایران تشکر وقدردانی خود را از حمایت های ماندگار این مدیر توانا اعلام نموده و حضور نامبرده در کنار خانواده شریف تنیس روی میز را باعث افتخار و مباهات می داند.

    برای این مدیرتوانا و موفق آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.

     

    مدیرپایگاه تخصصی تنیس روی میز ایران

    سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "دکتر خلیلی نیا بعنوان مدیر برترماندگار تنیس روی میز انتخاب شد"
    تازه ترین اخبار