امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸:۱۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10026
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: رقابت‌های تنیس روی میز پیشکسوتان روز جمعه این هفته برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیده شیرین درخشنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس‌روی میز پیشکسوتان در سه رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۹ سال و…

    مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: رقابت‌های تنیس روی میز پیشکسوتان روز جمعه این هفته برگزار می‌شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیده شیرین درخشنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس‌روی میز پیشکسوتان در سه رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۹ سال و رده سنی ۶۰ سال به بالا اجرا می‌شود.
    وی با بیان اینکه محل برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز پیشکسوتان در خانه تنیس روی میز پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در هر رده سنی چهار نفر در این مسابقات شرکت می‌کنند.
    مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بیان داشت: رقابت‌های تنیس‌روی میز پیشکسوتان روز جمعه این هفته، یازدهم آذر ماه، سری دوم از رقابت‌های تنیس روی میز پیشکسوتان است.
    وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های تنیس‌روی میز کرمان کرد و افزود: در رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور که در کرمان برگزار می‌شود سه نفر از خردسالان هیئت تنیس‌روی میز استان اصفهان حضوری فعال دارند.
    درخشنده با بیان اینکه رقابت‌های تنیس‌روی میز قهرمانی کشور کرمان از تاریخ هجدهم آغاز و در تاریخ بیست‌ و ‌یکم آذرماه به کار خود پایان می‌دهد، تاکید کرد: متولدان یازدهم  آذرماه ۱۳۸۰ به بالا می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.
    وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز فجر کرد و افزود: این مسابقات از ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:رقابت‌‌های تنیس روی میز پیشکسوتان در راه است"
    تازه ترین اخبار