امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۲:۰۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10082
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی پینگ پنگ زنان کشور گفت: تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک لندن بکار خواهم بست. به گزارش پایگاه خبری ورزش اصفهان، پریسا صمدی ملی پوش اصفهانی تیم پینگ پنگ کشورمان اظهارداشت: از دیروز اردوی تیم ملی پینگ پنگ زنان با حضور پنج بازیکن برتر کشور در تهران آغاز شده است….

    عضو تیم ملی پینگ پنگ زنان کشور گفت: تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک لندن بکار خواهم بست.
    به گزارش پایگاه خبری ورزش اصفهان، پریسا صمدی ملی پوش اصفهانی تیم پینگ پنگ کشورمان اظهارداشت: از دیروز اردوی تیم ملی پینگ پنگ زنان با حضور پنج بازیکن برتر کشور در تهران آغاز شده است.
    وی افزود: با توجه به اینکه از منطقه آسیای میانه تنها یک سهمیه برای حضور در المیپیک لندن اختصاص داده شده رقابت در مسابقات انتخابی المپیک را سخت ودشوار کرده است.
    وی تصریح کرد: در میان تیم های حاضر در مسابقات انتخابی المپیک، تیم ملی قزاقستان رقیب اصلی ایران در مسابقات انتخابی المپیک لندن است.
    وی تاکیدکرد: تمام بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی از انگیزه بسیار بالایی برای گرفتن سهمیه المپیک لندن برخوردارند.
    صمدی، خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی ایران امیدوارم یک پینگ پنگ باز زن از ایران بتواند با گرفتن سهمیه المپیک لندن شایستگی ورزشکاران زن ایرانی را میادین ورزشی به اثبات برساند.
    رقابت های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیای میانه، اواسط دی سال جاری به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
    از این منطقه، دو بازیکن (یک نفر مرد و یک نفر زن) به بازی های المپیک راه خواهند یافت
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پریسا صمدی:برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنم"
    1. majid گفت:

      باتشکر
      مگر قرار نبود چهار بازیکن برای المپیک انتخاب بشن تا اونجای که من خبر دارم خانم صمدی پنجم شد .

    2. امیدوارم این مهم با تلاش بازیکنان میسر شود زیرا کشور عزیزمان ایران پتانسیل حضور در مسابقات المپیک را دارد ما هم برای همه بازیکنان در رده آقایان و بانوان در انتخابی المپیک دعا و آرزوی موفقیت میکنیم.


    تازه ترین اخبار