امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10107
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مالونگ  ۲۳ ساله بعد از چهل بازی وبدون باخت قهرمان گرند پروتور شد. این رقابتها  که  ۲۴ نوامبر شروع شده و تا ۲۷ نوامبر ادامه داشت در لندن  برگزار شده است.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛ما لونگ در نیمه نهایی ، وانگ هائو را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد. در دیگر…

    مالونگ  ۲۳ ساله بعد از چهل بازی وبدون باخت قهرمان گرند پروتور شد.
    این رقابتها  که  ۲۴ نوامبر شروع شده و تا ۲۷ نوامبر ادامه داشت در لندن  برگزار شده است.
     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛ما لونگ در نیمه نهایی ، وانگ هائو را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد. در دیگر بازی نیمه نهایی ژانگ ژیک ۴ بر یک گائو نینگ را شکست داد و به فینال رسید. در فینال ما لونگ ۴ بر ۲ (۱۱-۵, ۹-۱۱, ۱۱-۳, ۱۱-۴, ۱۴-۱۲) ژانگ ژیک ، قهرمان جهان، را شکست داد تا برای سومین بار قهرمان گرند پروتور شود. ما لونگ تا کنون ۷ بار با ژانگ ژیک بازی کرده است که در ۶ بازی برنده شده است. ما لونگ با به دست آوردن این عنوان خود را به وانگ لیچین رساند. وانگ لیچین در سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ قهرمان گرند پروتور شده است.

    آخرین باری که ما لونگ در انفرادی شکست خورد در اوایل ماه ژوئن در مقابل ما لین بود. از آن موقع تا کنون ما لونگ حدود ۴۰ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته است. در این ۴۰ بازی، بازیکنانی چون وانگ هائو، میزوتانی جون، شو شین و ژانگ ژیک از ما لونگ شکست خورده‌اند. در مدت ۵ ماه ما لونگ ۵ قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کرده است: پروتور سوشو چین، پروتور وین اتریش، پروتور استوکهلم سوئد، کاپ آسیا در چانگشا چین و هم اکنون درلندن.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک رکورد جالب برای مالونگ:بعد از چهل بازی کماکان بدون باخت تا قهرمانی گرند پروتور"
    1. ali گفت:

      مالونگ واقعا” دوست داشتنی است از هر نظر

    2. بخشنده گفت:

      جالب است بدانید با بررسی ۱۰ ساله رنکینگ جهانی پرافتخار ترین کسی که که تاکنون موفق شده بیش از ۵۰ بار رنک ۱ جهان باشد کسی نیست جز وانگ لی کین از چین که تا الان توانسته ۵۲ بار رنک ۱ جهان باشد و فکر هم نمی کنم دیگر کسی بتواند به این آمار خیره کننده دست یابد.


    تازه ترین اخبار