امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۷:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10116
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دو تنیسور قزوینی برای شرکت در جام بین المللی فجر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین گفت: حمیدرضا طاهرخانی و روح الله شیشه گرها برای حضور در رقابت های بین المللی جام فجر به اردوی آماده سازی تیم ملی فراخوانده شدند. ابوالفضل…

    دو تنیسور قزوینی برای شرکت در جام بین المللی فجر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین گفت: حمیدرضا طاهرخانی و روح الله شیشه گرها برای حضور در رقابت های بین المللی جام فجر به اردوی آماده سازی تیم ملی فراخوانده شدند.

    ابوالفضل حمزه ای افزود: این دو ورزشکار از ۱۶ آذر ماه جاری در تمرینات اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در تهران حاضر می شوند.

    وی اظهارداشت: رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر که هر ساله با حضور چند تیم از کشورهای مختلف خارجی و داخلی برگزار می شود، امسال ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.
    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی پیشکسوتان استان در نیمه دوم ماه جاری برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: قزوین با چهار نماینده در این مسابقات که از ۲۳ تا ۲۵ آذرماه در گرگان برگزار می شود، حضور پیدا می کند و نفرات برتر رقابت های انتخابی به عضویت تیم استان برای شرکت
    در این رقابت ها درمی آیند.
    حمزه ای تصریح کرد: تیم تنیس روی میز پیشکسوتان قزوین را در رقابت های قهرمانی کشور در بخش بالای ۴۰ سال یک ورزشکار، بالای ۵۰ سال دو نماینده و بالای ۶۰ سال نیز یک تنیس باز همراهی می کنند.
    این مسئول همچنین از اعزام تیم پینگ پنگ خردسالان قزوین به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: کیارش زین العابدین، سید محمدامین شریفی و امیرمحمد رفاهی سه تنیس باز قزوینی اعزامی به این رقابت ها را تشکیل می دهند.
    وی یادآورشد: رقابت های تنیس روی میز قهرمانی خردسالان کشور از ۱۸ تا ۲۱ آذر ماه جاری به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ابوالفضل حمزه ای :پینگ پنگ بازان قزوینی در اردوی تیم ملی"
    تازه ترین اخبار