امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۴:۵۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10120
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دختران تنیس روی میز برجسته تهرانی که بسیاری از آنان جزو ملی پوشان بوده وهستند ومتاسفانه بنا به دلایلی که در نامه خود گوشه ای از آن را ذکر کرده اند  خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلاتشان هستند. هرچند که ممکن است این مشکلات دغدغه بسیاری از بانوان کشور باشد.دختران تهرانی که یک روزی بر بام تنیس روی…

     
    دختران تنیس روی میز برجسته تهرانی که بسیاری از آنان جزو ملی پوشان بوده وهستند ومتاسفانه بنا به دلایلی که در نامه خود گوشه ای از آن را ذکر کرده اند  خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلاتشان هستند.
    هرچند که ممکن است این مشکلات دغدغه بسیاری از بانوان کشور باشد.دختران تهرانی که یک روزی بر بام تنیس روی میز کشور بوده اند درحالی که نگران افت شدید قدرت بازی خود هستند دلایل آن را مشکلاتی ذکر کرده اند که  گوشه ای از آن در نامه  تایید شده آنان ذکر شده است.
    مطمئنا با توجه به برخی محدودیت ها و معذوریتهای طبیعی در حوزه بانوان ؛با درایت و پشتیبانی مسئولین فدراسیون و هیئت قابل قبول تهران ودیگر مسئولان ورزشی  می توان  به گوشه ای از این مشکلات رسیدگی و در رفع آن به نتیجه رسید.یقیناهیئت قدرتمند تهران توانایی رفع این گونه مشکلات را خواهد داشت.
    در این ارتباط لازم است خانم نائب رئیس  فدارسیون که تمام کانالهای ارتباطی با ایشان مسدود شده و هرکسی نمیتواند با ایشان در ارتباط باشد وهمچنین خانم اکبر آبادی معاون وزیر ورزش وجوانان که این روزها زیاد از ایشان در ارتباط با بانوان می شنویم  با تامل و تدبر بیشتری این مشکلات را بررسی و رفع نمایند.
    بصورت طبیعی پایگاه  تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ رسیدگی  محترمانه  ودلسوزانه مسئولین ذیربط را انتظار دارد.درگذشته چنین مواردی را با تهدید وفشار از جانب برخی مسئولین شاهد بودیم  که خدا را شکر این مشکلات تا حدی رفع شده است لذا این پایگاه  نتیجه را از نزدیک وزیر ذره بین قدرتمند خود دنبال میکند…

    از آن چشم بینا و یار آگاه  وخالص در…التماس دعا داریم .!

    اصل نامه بانوان تنیس روی میز خوب تهرانی در زیر آمده است:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درخواست بانوان تهرانی برای رسیدگی به برخی مشکلات+اصل نامه"
    1. سارا گفت:

      در این نامه آنطور که پیداست مطالب بصورت کلی عنوان شده اما مشکلات بانوان تهرانی بسیار جزئی تر و نابسامان تر از این حرفاست.یکیاز کارهای غیر قانونی اینها قاطی کردن دسته ۲ با اپن آزاد است.یعنی بازیکنانی که از پارسال در دسته ۲ باقی مانده اند و نیز شمین مرادی که پارسال مسابقات دسته یک تهران را شرکت نکرده بوده و به دسته ۲ سقوط کرده بود امسال در اپن آازد شرکت دادند صرفا برای اینکه ۱۰۰۰۰ تومان پول بیشتر بگیرند. انقدر راحت بی قانونی می کنند و کسی جرات حرف زدن ندارد و کاملا حق به جانبانه بی قانونی میکنند.

    2. ااا گفت:

      یکبار دیگر هم مسابقات انتخابی تیم تهران را بازیکنان تیم تهران تحریم کردند چون می خواستند از بازیکنان بخاطر انتخاب شدن در استان تهران پول بگیرند بازیکنان رده بندی را شرکت نکردند و طی نامه ای به اقای وادی خیل اعتراض خود را با رعایت سلسله مراتب اعلام کردند اما با اینکه اقای وادی خیل بسیار مثبت بودند اما خانم پورسعید سر حرف خود ماندند و حتی جوری رفتار کردند که یعنی اقای وادی خیل در کار بانوان دخالت نکنند که راحت بتوانند با دوستان و یاران قدیمی که همه در کمیته فنی هستند به تنهایی برای بانوان نهران حکم روانی کنند .اما آخه زور گویی به چه قیمتی.

    3. سارا گفت:

      جناب مدیر ایراد نظر من چی بود که نگذاشتید اگه محدودهای برای نظرات مشخص کنید که بدانیم چه مدلی نظر بدهیم . اما این ها واقعیاتی است که دسته ها را با هم قاطی کردند و بازیکنان دسته ۲ را با ازاد قاطی کردند

    4. فروغ گفت:

      استان تهران در جوانان و امید هم صرفا فقط در مسابقات حظور بعمل می رسونن. اما سابقا که همیشه تهران در ۴ نفر اول و تیم ملی جوانان و بزرگسالان حرف واسه گفتن داشت اما الان در جوانان هم صدایی ندارد.
      اگر الان ۴ نفر در دسته برتر بزرگسالان از تهران است در آینده همین ۴ نفر بازمانده ها هستند که اگر پینگ پنگ را کنار بذارن دیگه هیچ تهرانی نمیمونه .مگر اینکه یکی از آقایان پینگ پنگی که در تهران ساکنن و دختر دارن با تمرین با دخترانشان دست بکار شوند تا از فاجعه مورد انتظار تهران جلوگیری شود

    5. فروغ گفت:

      والا سرپرست هیات ما اقای وادی خیلی بهترن شاید بهتر باشه ایشان که برای اقایان تهران با کمیته فنی قوی که شامل آقایان مهران احدی ،اقای فرجیو … در تصمیمات اشتفاده می کنند و کلا ایشان دارند از بازیکنان به بهترین شکل در نظرهای مشارکتی استفاده می کنند و ظاهرا به بازیکنان و مربیان آقا بسیار بها می دهند شاید بهتر باشد برای ما هم آقای وادی خیل مستقیما نصمیم بگیرند. حتما از الان بهتر است.

    6. فروغ گفت:

      شاید بهتر باشه حالا که هیات تهران برامان کاری نمیکنداین اقایان تهرانی حداقل دستمزد های خود را کمتر کنند و از ساعتی ۳۰ و۴۰و۵۰و۶۰و۷۰ هزار تومان کمتر کنند و کمی در این شرایط بحرانی که بانوان تهرانی دارند کمی نسبت به بانوان تهرانی برادرانه -پدرانه تعصب داشته باشند.و کمی از جنوبی ها،شمالی ها،کرد،اصفهاتی ها و … یاد بگیریم .که ما و خانواده هایمان بتوانیم این دستمزد ها را بپردازیم و از کمبود مالی تمرین خود را کنسل نکنیم.
      حالا که تهران بازیکنی ندارد که پدر یا برادر پینگ پنگی داشته باشد بیایید برادرانه و پدرانه و دلسوزانه تر رفتار کنیم.

    7. فروغ گفت:

      ما حتی اگر از این راه جواب نگیریم خداوند بزرگ و بخشنده ای داریم که در همین ایام محرم حسینی دست به دعا می شویم و از یگانه کمک کننده عالم و از خالق پاکی و مهربانی کمک طلب می کنیم .و امام حسین مظلوم ع که همواره یاور مظلومین است را متوسل می شویم .یا حسین مظلوم

      • modir گفت:

        به نام خدا
        با سلام واحترام
        تاکه از جانب معشوقه نباشد کششی
        کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد
        خوشبختانه در عصر بیداری بانوان تنیس روی میز کشور هستیم.هرچند خیلی دیر اما خدا را شکر با تحرک و شفافیت وخصوصا خلوص نیت شما که بدور از هرگونه حاشیه و… می باشد مطمئنا اگر به طور کامل به نتیجه نرسید اما حداقل وظیفه خود را که رساندن صدای رسا و مظلومانه خود به مسئولین و دست اندرکاران است انجام داده اید.مطمئن باشید کسانی هستند که با دقت و درایت و دلسوزی و اخلاص کامل از زمان درج نامه شما پیگیر مشکلات شما هستند.مطمئنا مشکلات شما گوشه ای از هزاران مشکلات بانوان در سطح کشور است.در هر صورت تحرکات و تصمیات خوبی برای بانوان در نظر است.انشاالله بزودی شاهد شکوفایی و به مطلب رسیدن شما باشیم
        با تشکر
        علوی

    8. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب شنیدم وزارت خانه ورزش اجازه داده نایب رئیس مرد هم میتوانند هیات ورزشی داشته باشند شاید اوضاع اینطوری بهتر بشه و ………درفدراسیون هم همین مشگلات را با نایب رئیس با کمال احترام برای ایشان که غیر متخصصند و از اشناها در سایپا و ……را داریم ای کاش اگر هر کس بدهی به کسی داشت از جیب مبارک خرج می کرد نه از پست و مقام .اخه گرفتن مسئولیتها مهم نیست مهم اجرای وظایفی است که متوجه ان مسئولیت و خدای ناکرده عدم انجام این مهم به نحو احسن در این پستهای کلیدی فرهنگی گناه.الله و اعلم.با تشکر.

    9. amidi گفت:

      با سلام متاسفانه من این نامه را ندیده ام و مراجعه ای هم نداشته اند . اینجانب و سرکار خانم پوستین دوز جهت شنیدن مشکلات،پیشنهادات ،راه کارهای اجرایی و هماهنگی با هیات استان تهران برای حل موارد امادگی داریم . متاسفانهبنظر میرسد بازیکنان فکر میکنند قبل از طرح مسلئل با هیاتها و فدراسیون بایستی با وزارت کشور ووزارت ورزش انهم از طریق رسانه ها اقدام کنند.ایا این موارد را با روابط عمومی فدراسیون مطرح کرده اید؟

      • modir گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما؛از بانوان تنیس روی میز تهرانی درخواست میگردد که برای عنوان کردن و رسیدگی به مشکلات عنوان شده خود با دبیرمحترم فدراسیون و همچنین خانم پوستین دور هماهنگی نمایند.همانگونه که در این مطلب اشاره کرده بودیم خوشبختانه کسانی هستند که مشکلات را از نزدیک زیرنظر دارند وپیگیر آن هستند.
        خوشبختانه با رایزنی های انجام شده با نویسندگان نامه هیچگونه رونوشتی به وزارت ورزش ارسال نشده وفقط در زیر این نامه رونوشتی به نام وزارت ورزش ذکر شده است که قبل از رایزنی در این ارتباط بوده است.
        با تشکر

    10. بازیکن گفت:

      ما بانوان تهرانی کاملا سلسله مراتب را رعایت کردیم ابتدا لفظا با خانم پورسعید صحبت کردیم اما ایشان با صحبت هایشان بسیاری از بازیکنان را مسخره کردند .این شد که ما به آقای وادی خیل سرپرست هیاتمان نامه ای نوشتیم و از ایشان وقت خواستیم تا همه ی ما بازیکنان با اقای وادی خیل جلسه ای بی حضور خانم پور سعید داشته باشیم اما ایشان خانم پورسعید را در جلسه اوردند و به ما گفتند من ۲۰ سال با خانم پورسعید کار کرده و از ایشان راضی هستم و تصمیم ایشان تصمیم من است و اگر صحبتی دارید با خانم پورسعید مطرح کنید و نه با من….
      این شد که ما هم نامه ای که ملاحظه می فرمائید را نوشته و ابتدا به پایگاه تنیس روی میز فرستاده تا کمی نظر جلب کند و سپس به فدراسیون فرستادیم و می دانیم که آقای عمیدی و خانم پوستین دوز حامی ما خواهند بود چراکه هیات تهران ممکن است از این به بعد فشار ها را بیشتر کرده و اسم مارا برای هیچ یک از فعالیت ها حتی رده بندی های تیم ملی و مسابقات دسته برتر و دسته یک و یا اردو های تیم ملی و غیره اعلام نکند چراکه قبلا از این کارها امجام داده اند.و دامنه آزار هایشان افزایش پیدا کند…

    11. بی نام گفت:

      همه ما بازیکنانی هستیم که سابقه تیم ملی داریم و همه سال هاست بالف بر ۲۰ سال تنیس روی میز بازی کرده و یک کوه حکم قهرمانی داریم و تا به امروز کوچکترین کوچکترین مشکل اخلاقی و یا سابقه ی اخلاقی نداشته ایم و همه ی جامعه پینگ پنگ مارا میشناسند .اما ظاهرا هیات تهران با رد نکردن اسم ماها برای بسیاری جاها قصد دارند طوره جلوه دهند که ما بازیکنان بی اخلاقی هستیم .

    12. بی نام گفت:

      چطور به خودشان اجازه می دهند با ابروی چندین و چند ساله ورزشکاران بازی کنند

    13. ل گفت:

      ما فقط می خواهیم کمی به ما توجه شود اصلا حالا نزول رده های تهرانی ها کوچمترین اهمیتی برای هیات تهران ندارد حداقل فدراسیون فکری کمکی به حال ما کند.فدراسیون فکر کند ما بی هیات هستیم چون عملا بی هیات هستیم.چون حتی یک نفر هم گوشش بدهکار خواسته های ما نیست در تهرانوووگرچه اضافه کنیم ظاهرا پیر های تهرانی از کادر راضی هستند ،اشتباه نشود ما نمی خواهیم کل هیات را زیر سوال ببریم ما فقط مشکلمان با بخش بانوان است

    14. ل گفت:

      بازهم به اقای وادی خیل که بسیار به نظرات پسر های برتر تهرانی اهمیت می دهد حداقل کمیته فنی خود را از دوستان و رفیقان دیرینه خود پر نکرده اند. اگرچه توهین به تخصص کمیته فنی بانوان نمی کنیم فقط می گوییم نیاز به کمیتهفنی قوی تری داریم مخصوصا در قسمت آموزش و مربیان و به کادر داوران نیز اعتراضی نداریم چون ریاد به ما مربوط نیست

    15. محفوظ گفت:

      ظاهرا از طرف فدراسیون نامه ما برای پیگیری به هیات تهران ارسال شده اما ما پیشاپیش می دانیم که اینبار هم هیات تهران براحتی با توجیهات خود این مسئله را از سر باز کرده و پشت گوش می اندازند.
      این خط و این نشان………


    تازه ترین اخبار