امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۸:۳۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10128
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خوشبختانه روال پاسخگویی به سوالات توسط   مدیر پایگاه با استقبال کم نظیر  افکار عمومی این رشته روبرو شده است. قبل از اینکه  به این بخش بپردازیم لازم است ازسوال کنندگان و دوستانی که سوالاتی دارند درخواست نماییم تا به بخش ( تماس با ما)مراجعه کرده  وسوال خود را ارسال فرمایند.لطفا از ارسال پیام کوتاه در ارتباط…

    خوشبختانه روال پاسخگویی به سوالات توسط   مدیر پایگاه با استقبال کم نظیر  افکار عمومی این رشته روبرو شده است.
    قبل از اینکه  به این بخش بپردازیم لازم است ازسوال کنندگان و دوستانی که سوالاتی دارند درخواست نماییم تا به بخش ( تماس با ما)مراجعه کرده  وسوال خود را ارسال فرمایند.لطفا از ارسال پیام کوتاه در ارتباط با سوال اکیدا خودداری فرمایید .درغیر این صورت  از جوابگویی معذوریم.
    باردیگر از دیر کرد و طول زمان در پاسخگویی به سوالات متعدد دوستداران  عذرخواهی نموده  ودلیل این دیرکرد کم آوردن وقت  در رسیدگی به اطلاع رسانی  برای به روز بودن پایگاه تخصصی  میباشد.
    درهر صورت بیشترین سوالی که به این پایگاه ارسال شده است در ارتباط با بحث اعتراضات  وخصوصا احتمال تکرار  آن واینکه آیا  هنوز در تنیس روی میزکشور شخص یا کسانی  هستند که قدرت  تشکیل ائتلافی همانند سابق را داشته باشند؟

    جواب مدیر سایت در این ارتباط:

    به نظر اینجانب  اعتراضات و عدم حضور بازیکنان در میادین  رقابتها به هرعنوان  مسئولین فدراسیون فعلی وحتی فدراسیون های بعدی وبعدی را بیمه و تضمین نمود.
    اینجانب با قدرت و جرات اعلان میکنم که دیگر هرگز چیزی به نام اعتراضات و اتفاقات  که به نام اعتراضیون لقب گرفت در تنیس روی میز کشور رخ نخواهد داد.
    جهت روشن شدن موضوع  از ابتدا این موضوع رامورد بررسی قرار میدهیم:
    ۱-درروزهای آغازین این اعتراضات   که ظاهرا از مسابقات اراک آغاز گردید  خبرهای اولیه دارای ضد ونقیضهای فراوانی بود که برخی از ماجراجویان  ولیدرهای  مدعی این جریان را از اساس زیر سوال می برد.
    علتهای اولیه بصورت قاطع ومتمرکز یک چیز را نشانه رفته بود  وآن عدم امکانات مورد قبول برای بازیکنان محترم و ملی پوشان وطراز اول کشور بود وتا چندروز اول هیچ بحثی در ارتبا ط با موضوعات بعدی  درجایی  شنیده یا گفته  نمی شد.
    ۲-باگذشت زمان  اندک اندک  مشخص شد که اساسا ماجرای اراک بهانه ای بوده برای  یک پروژه  هدفمند و برانداز بر علیه برخی مسئولان فدراسیون ویا اگر بخواهیم صریح عنوان نماییم  برنامه ای بود برای براندازی  جناب رئیس و سیاست مداران  در فدراسیون.
    ۳-باگذشت زمان وبا موضع گیری مسئولان هیئت تنیس روی میز محترم اراک    افکار عمومی متوجه شدند که دیگر نامی از اراک و ماجرای آن شنیده نمی شود و متاسفانه خیلی زود ماهیت این اعتراضات بر کارشناسان وصاحب نظران این رشته   روشن  می شد  ؛ماهیت این ائتلاف با اما و اگرهای فراوانی همراه می شد.
    ۴-دراین زمان فدراسیون تنیس روی میز هم دچار برخی اشتباهات شتاب زده شد  وبرخی از نیروها ی این فدراسیون بنا به هردلیلی دچار ریزش شدند (اینجانب طی مطلبی به نام ریزشهای بدون رویش  به این موضوع اشاره کرده بودم)اما با گذشت زمان  این اعتراضیون بودند که با شلوغ کردن مقطعی  وبا استفاده ابزاری ازافراد و برخی روزنامه ها و رسانه ها  و… امان را ازمسئولین فدراسیون  گرفته  وآنان را با فشارهای گوناگون  وبیشماری روبرو ساختند که بر اثر این فشارها قدرت وفرصت درست تصمیم گیری وحتی بررسی و رسیدگی به برخی مطالبات قانونی بازیکنان معترض  از آنان سلب شد(کار اکثر اعتراضیون شده بود نقد تند و لج بازی بدون هدف و استراتژی خاص)
    ۵-اصرار لیدرهای معترضین در طول زمان  از یک سو و از دیگر سو نزدیک شدن به فصل قراردادهای وسوسه انگیز و کلان باشگاهی   ولیگ    واز همه اینها مهمتر ایجاد شبهه در سهم خواهی یک عده  از افراد گرداننده  این قائله زمینه انحطاط و فروپاشی  وتضعیف  شدیدا ین ائتلاف را  به همراه داشت تا جایی که ریزشها ی متعدد سکوت برخی اعتراضیون ؛تغییر رفتاری و گاها پنهان شدن آنان  اصرار بر بحثهای تکراری  جو عمومی را از آنان دلسرد ودریک  کلام باعث انحطاط این قائله گردید.
    ۶-ازیک سو از طرف مسئولان فدراسیون اعلان می شد که گردانندگان این قائله با واسطه ها یی دنبال دبیری در فدراسیون و رئیسی بر کمیته فنی هستند واز دیگر سو رهبران این اعتراضیون  در اوائل بصورت کمرنگ ودراواخربصورت رسمی اعلان کردند که در اعتراضات کمترین نقشی نداشته واز اساس این روال را مردود اعلان کردند. منتها به نظر می رسید این مطالب کمی دیر اعلان شده بود زیرااطلاع رسانی در حوزه تنیس روی میز وسعت و حساسیت فراوانی  پیدا کرده بود وتمام اقشار با حساسیت خاص اخبارو رویدادها را رصد میکردند.
    ۷-بارسیدن وقت مقرر یعنی بوی پول… تیر خلاص بر رهبران و در نهایت ریشه واساس این قائله نواخته شد  وبسرعت از محبوبیت و مقبولیت  آنان کاسته شد تا جایی که درحال حاضر شاهد آن هستیم که اثری از این کاروان پرطرفدار یافت نمی شود….
    ۸-باگذشت زمان بیشتر و مشخص شدن مواضع واهداف برخی از  اعتراضیون وقبل از اینکه این قائله دچار استحاله گردد مشکلات و اختلافات درون سازمانی بین اعتراضیون  نمایان شد و رفته رفته  همانند یک ویروس همه گیر شد تا جاییکه خیلی ازآقایان همدیگر را به  زیر آب زنی ومصالحه با مسئولان فدراسیون متهم میکردند.

    درارتباط با سوال دوستان درباره اعتراضات دوباره ودلیل آن:

    به مسئولین و همچنین دوست داران این رشته بصورت رسمی و کتبی اعلان مینمایم  و (تضمین می دهم) که تا دوردستها و سالهای سال دیگر امکان اعتراض و  مخالفتی به شکل قبل بوجود آمده قبل  اتفاق نخواهد افتاد .ودلیل واضح آن کاهش اعتبارو قدرت و نفوذ ومحبوبیت  لیدرهای قبلی  اعتراضیون است.
    ادامه دارد

    مدیرسایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پاسخ به سوالات توسط مدیر سایت"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.فرهنگ سازی که در ۱۵ سال اخیر در این رشته شده بزرگترین چالش و باعث این مسائل است بازیکن بسیار زحمت کشیده از امکانات خانواده جامعه و کشور استفاده و مقامی را در کشور بدست میاورد از ان پس میپندارد پایان کار است چون مرتبا در گوش او خوانده شده توسط منافع طلبان و مبصران که در اسیا که همه قدرتمندان این رشته هستند ما هیچ نخواهیم شد.به مرور زمان طلب کار رئیس میشود اقا ما به تو رای دادیم حامی برات جمع کردیم مسافرت را جور کن بریم باشگاهها را بیار لیگ فرمایشی پول تو جیبمان کن معرفی شوند به دانشگاه و غیره .غافله که تا اینجا اول کار است نه انتهای ان از امکانات کشور استفاده کردی(اگر حتی از فن و مادیات پدر هم بوده پدرش هم مال این کشوره) دینت را ادا کن بر سکو بیار .برو فرهنگ والای این کشور را در میادین جهانی به عرصه نمایش بگذار نشان بده که یک مسلمان ایرانی قادر است به هر چه دست یابد و .. متاسفانه بازیکن دوره بازیگری را تمام نکرده بدون ساختن هیچ بازیکنی یا گزراندن هیچ دورهای در رابطه با مربیگری فکر استفاده از این جایگاه جهت ادامه کسب منافع و مبصران و مسئولین طالب رای هم حمایت از این روند کاذب و بی اساس جهت انکه مشروعیتی در ابقا را دارا باشند حال فکر کنید منافع یکی از این ناحق کرسی داران تهدید شود چه خواهد شد انچه شما می فرمایید .اما کارشناسانی متعهد و متخصص و دلسوز وجود دارند اعتراض نمیکنند چون این لغت مخصوص انهایی است که منافع از دست دادهاند ولی توصیه و هشتار میدهند.و خاطیان را باعث می شوند به خود بیاندیشند که این دنیا ارزش ان را ندارد که برگی به ناحق از درختی بیافتد.غافلان را نصیحت که این مکان ورزش همهن حرمت مسجد را دارد رعایت کنید که بچه های ما در این کشور بیاموزند انچه لایق است در محیطهای ورزش اگر سهل انگاری شود اثار ان یکجا در همین دنیا به خودمان بر میگردد.و در نهایت ادای دین کرده به گوش مسئولین با لاتر تا حصول نتیجه.پس برادر عزیز من اقای علوی ضمن تشکر از زحمات شما اگر انچه گذشت حق بود مطمئن با شید تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت و اکر بناحق همان بهتر که تکرار نشود . با تشکر

    2. لركي پور گفت:

      باسلام – بهشت را به بهاء میدهند نه به بهانه بنا براین چناچه برنامه ریزی انجام مسابقات بموقع انجام شود ،بازدید های فنی جهت رفع مشکلات وموانع قبل از برگزاری مسابقات ودرحین اجراء صورت پذیرد ،برای کلیه بازیکنان ارزش قائل شویم ، از مقررات انضباطی همه آگاهی لازم داشته باشند ، هزینه برگزاری مسابقات وتدارکات لازم قبل از مسابقات تأمین ومهیا شده باشد ، چه مشکلی پیش میاد؟قطعأ هیچ در نتیجه فراسیون محترم به امور جاریش میرسد و بازکنان گران قدر نیز در اندیشه بهتر شدن وبهتر بازی کردن برمی آیند.
      باتشکر فراوان از جناب آقای علوی که امکان ارائه نقطه نظرات را برای همه فراهم نموده است .


    تازه ترین اخبار