امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۲:۲۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10147
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزیر ورزش و جوانان کشورمان با اشاره به برخی از انتقادها درباره تغییر روسای تعدادی از فدراسیون های ورزشی در آستانه بازی های المپیک گفت:روسای فدراسیون های ورزشی براساس ساز و کارهای  قانونی انتخاب می شوند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محمد عباسی’ روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت…

    وزیر ورزش و جوانان کشورمان با اشاره به برخی از انتقادها درباره تغییر روسای تعدادی از فدراسیون های ورزشی در آستانه بازی های المپیک گفت:روسای فدراسیون های ورزشی براساس ساز و کارهای  قانونی انتخاب می شوند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محمد عباسی’ روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت:مهلت مسئولیت برخی از روسای فدراسیون های ورزشی مانند فدراسیون کشتی حدود هشت ماه قبل از تشکیل وزارت ورزش به پایان رسیده بود و طبق روال قانونی یک سرپرست برای این فدراسیونها تعیین شد تا انتخابات در ماه بعد برگزار شود.
    عباسی افزود:روسای فدراسیون های ورزشی بر اساس رای مجامع انتخاب می شوند و تمام این مراحل بر اساس روند قانونی آن طی می شود.
    وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:این قبیل شبهات، نظریه های نپخته و نسنجیده است که جای پاسخ ندارد، زیرا با استدلال عنوان نمی شود.تمام فدراسیون ها اساسنامه دارند و بر اساس آن انتخابات برگزار می شود.
    وی افزود:قاعده بر این است که هیات های ورزشی استان ها به عنوان مجمع در یک زمان مشخصی گردهم می آیند و روسای فدراسیون ها را انتخاب می کنند که این کار قاعده مشخصی دارد.
    وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:درحال حاضر شرایط انتخاب روسای فدراسیون ها قانونی شده و این موضوع کاملا روشن است.
    عباسی گفت:به این نکته هم باید توجه کرد که در رقابت های ورزشی، کادر فنی بروی تیم تاثیر گذار است و مسائل اجرایی در مرحله بعد اهمیت قرار دارد، بنابراین تغییر روسا تاثیر چندانی در نتایج مسابقات نخواهد داشت.
    وی یاد آور شد:این روند باید روال قانونی خود را طی کند و نباید به این فکر کنیم که چند روز به المپیک یا مسابقات جهانی و غیره باقی مانده است.
    محمدی گفت: این قبیل اظهار نظرها مواضع رسمی و قانونی نیست. به نظر می رسد انتقادهای افراد به گذشته بر می گردد و الان که روند قانونی طی می شود، باید از این عملکرد مسئولان ورزش کشور تقدیر هم صورت بگیرد.
    وزیر ورزش و جوانان در ادامه به تشکیل معاونت فرهنگی وتربیتی در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت:در ساختار جدید هم مسائل فرهنگی در حوزه جوانان و هم مسائل فرهنگی میادین ورزشی دنبال می شود و معاونت فرهنگی وتربیتی به همین منظور تشکیل شده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وزیر ورزش:روسای فدراسیون های ورزشی براساس سازو کارقانونی انتخاب می شوند"
    1. هادی صداقت گفت:

      متاسفانه برگزاری انتخابات ورزشی یک سویه و یک طرفه است وتمامی امکانات و اهرم های قدرت در دست سرپرستی است که معمولاً توسط معاونت قهرمانی وزارت ورزش تعیین و حمایت می گردد.بنابراین دست های پنهان تعیین کننده هستند نه افراد دلسوز آن رشته.روسای هیئت ها هم یا باید به شخص مورد نظر رای دهند یا توسط همان سرپرست معزول می شوند.این روال سالیان سال است که تکرار می شودو دیگر افرادورزشی این سیستم را می شناسند وتنها کاری که از دستشان برمی آید تاسف خوردن است.آقای زارع پورهم دقیقاً با این روال به ریاست رسید نه بر اساس توان ولیاقت وکارآیی.
      موفق باشید


    تازه ترین اخبار