امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۵:۳۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10166
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی استان مرکزی خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فرشیده ریاحی‌فرد اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور از سوی این هیئت به فدراسیون اعلام شد که با موافقت فدراسیون همراه شد. وی تصریح کرد: این…

     

    نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی استان مرکزی خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فرشیده ریاحی‌فرد اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور از سوی این هیئت به فدراسیون اعلام شد که با موافقت فدراسیون همراه شد.
    وی تصریح کرد: این مسابقه به زودی در اراک برگزار می‌شود.
    نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در بهمن ماه گفت: مسابقات انتخابی استان به منظور شرکت در این مسابقات اوایل بهمن ماه با حضور ورزشکاران این رشته برگزار خواهد شد.
    ریاحی‌فرد ادامه داد: برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مسابقات جام فجر نیز با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های مختلف در هیئت در دست اقدام است.
    وی با اشاره به ساماندهی ۴۰۰ نفر در این رشته ورزشی افزود: در حال حاضر این رشته به جز دو شهر کمیجان و خنداب در تمامی شهرهای استان راه‌اندازی شده است.
    نایب رئیس تنیس روی میز استان مرکزی کمبود مربی را یکی از مشکلات این هیئت برشمرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه این مشکل اخیرا با برگزاری کلاس‌های مختلف مربیگیری تا حدودی برطرف شده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور در اراک"
    تازه ترین اخبار