امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10193
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امیر عمیدی در مورد مسابقات انتخابی المپیک گفت: ما تمام سعی مان این است تا بچه ها با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی شرکت کنند و بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران ادامه داد: مسابقات انتخابی المپیک قرار…

    امیر عمیدی در مورد مسابقات انتخابی المپیک گفت: ما تمام سعی مان این است تا بچه ها با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی شرکت کنند و بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران ادامه داد: مسابقات انتخابی المپیک قرار است از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در جزیره کیش برگزار شود و از کشور ما ۴ تنیس باز خانم و  ۴ تنیسور  آقا در این مسابقات حاضر خواهند شد.
    وی در مورد نفراتی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارند، بیان داشت: نمی شود اعلام کرد که چه کسی شانس کسب سهمیه را دارد چون با این کار بقیه ورزشکارانمان را ناامید خواهیم کرد.
    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که «به نظر می رسد فدراسیون نسبت به چند ماه گذشته در رابطه با برگزاری اردوها فعالتر شده است»، افزود: ما در چند ماه گذشته درگیر مسابقات انتخابی بودیم، این طور نیست که بگوییم در حال حاضر فعالیتمان نسبت به گذشته بیشتر شده است.
    عمیدی در مورد اردوهای تیم ملی پینگ پنگ اظهار داشت: تیم ملی تنیس روی میز بانوانمان در چند روز آینده برای شرکت در تورنمنت مجارستان عازم این کشور خواهد شد و پس از آن هم از مهر ماه برای آمادگی بیشتر در مسابقات انتخابی المپیک در کیش اردو خواهد زد.
    وی در ادامه در مورد اردوهای تیم ملی تنیس روی میز آقایان تصریح کرد: تیم ملی آقایانمان هم بعد از ایام محرم در تهران اردو خواهد زد، بعد از آن در مسابقات بین المللی جام فجر شرکت خواهیم کرد که این رقابت ها در رنکینگ ورزشکاران تأثیر بسزایی دارد و بعد از جام فجر هم در کیش اردوهای تیم آقایانمان برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیرفدراسیون:نباید با اعلام اسامی، دیگر ورزشکاران را ناامید کرد"
    تازه ترین اخبار