امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۳:۵۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10275
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بایدبحال فدراسیونی که با تهدیدتلفنی یکی از بازیکنان ؛ تمام ارکان فدراسیون را همچون گوشت قربانی فدا میکند خون گریه کرد و تا مدتها گریست!!! مجبوریم برای افکار عمومی و آن دسته از مسئولان بالادستی در وزارت ورزش و خصوصا رسانه ها که هرروز و هر لحظه تحلیلها و موضوعات ما را دنبال میکنند یک…

    بایدبحال فدراسیونی که با تهدیدتلفنی یکی از بازیکنان ؛ تمام ارکان فدراسیون را همچون گوشت قربانی فدا میکند خون گریه کرد و تا مدتها گریست!!!
    مجبوریم برای افکار عمومی و آن دسته از مسئولان بالادستی در وزارت ورزش و خصوصا رسانه ها که هرروز و هر لحظه تحلیلها و موضوعات ما را دنبال میکنند یک سری اطلاعات و اخبار راطبق قول  وتعهد قبلی  رسانه ای نماییم.
    متاسفانه هرچه صبر کردیم و زجر کشیدیم و خون دل خوردیم تا وضعیت کمی بهتر شود این جناب رئیس به تنهایی و ماشاالله یک تنه تمام اوضاع را با مدیریت کاملا غیر پینگ پنگی و غیرکارشناسی وسیستم جدیدی به نام (ترس وباج) برهم زد.
    متاسفانه بی ثباتی  وعدم اطمینان و چندگانگی از  جناب رئیس در قولها و عهدها  باعث شده که امروزه ارزان ترین و بی ثبات ترین ویقینامشکل دارترین فدراسیون ؛فدراسیون تنیس روی میز باشد .اما چرا و به چه علت؟

    راستی ماجرای تماس تلفنی چه بود؟؟؟

    جناب رئیس غیرپینگ پنگی بعد از مشورت کامل با پینگ پنگیهای درون سازمانی فدراسیون  متعهد می شوند که بنا به هر دلیل قرارداد یکی از مربیان  …..را امضا و درنهایت تایید ننمایند.
    یک شب قبل از این ماجرا اینجانب پیش بینی نمودم که جناب رئیس بزودی این قول و قرار را همانند بسیاری دیگر از گفته ها و تعهدات زیر پا خواهد گذاشت  وحتی این پیش بینی را با یکی از مسئولان فدراسیون بعنوان شاهددر میان گذاشتم…
    یکی از بازیکنان که موضوع  اصلا ارتباطی باایشان نداشته طی یک تماس تلفنی  تهدید آمیز به جناب رئیس فدراسیون  عنوان میکنند که اگر قرارداد فلانی را امضا نکنید من در بازیهای فجر شرکت نمیکنم…
    جناب رئیس هم دستپاچه شده و تمام ارکان و تعهدات و قول و قرارهای مسئولین خبره و کاردان خود را به چالش کشیده و فورا ومتاسفانه با انفعال این قرارداد را امضا میکنند گویاجناب رئیس فراموش کرده اند که همین چند روز پیش بود که ایشان جامعه معترض را متهم به بازیکن  سالاری نمودند؟
    پس چه شده که یک رئیس فدراسیون با آن همه اعتبار باید به یک نفر بازیکن  باج دهد و تمام اعتبار خود و متاسفانه فدراسیون را زیر سوال ببرد؟
    جناب رئیس : آیا شما خدای ناکرده ریگی در کفش دارید؟ کسی از شما ضعفی دارد؟یا به دشمنان قسم خورده خود مدیون هستید که این چنین تسلیم اوامر آنان می شوید؟یا اینکه ما شاخ داریم که اینگونه به شعور همه توهین میکنید؟
    آیافکر میکنید با این کار چند روزی بیشتر روی صندلی ریاست باقی خواهید ماند؟
    متاسفانه باید اعلان کنم که این کار شما نه تنها حضرتعالی  را که با یک نسیم جابجا میشوید بلکه آن تعدادافراد پینگ پنگی و زحمت کشی را که بخاطر برهم نخوردن کل مجموعه تنیس روی میز؛حضرتعالی را متحمل می شوند برباد فنا دادوخشک و تر را با هم سوزاند.
    حداقل به سفارش دوستان پینگ پنگی در فدراسیون که از آبرو وموقعیت خود برای شما مایه گذاشته  کمی تا اندکی توجه کنید تا دوام شما چند روزی بیشتر شود!!!
    اینجانب خبر ندارم که قبل از تصدی بر این فدراسیون کجا مشغول به کار و مسئولیت بوده ایداما هرکجا بوده اید  برای زیردستان قبلی شما  از خدا صبرو  مسئلت  طلب می نماییم.
    یکی دیگر از تعهدات و قول و قرارهای جناب رئیس این بوده که در هیچ یک از مسائل فنی دخالت وورود ننمایند  که متاسفانه این تعهدو قول و قرار نیز همانند بقیه گفته ها و عهدهای شکسته شده همچون نوشیدن آبی شکسته شده و می شود.
    جناب رئیس باید بدانند اگر اوضاع فعلی تنیس روی میز کمی بهتر شده و علی الظاهر اردوها و…برگزار می شود و برنامه ریزی جهت رقابتهای برون مرزی قرار است بیشتر شود و….از برکت وجود ایشان نیست!
    بلکه تمام این کارهای انجام شده توسط آن عده دلسوز و پینگ پنگی که در شرایط بسیار سختی که کسی حاضر نبود با شما همکاری نماید و  با شما ماندند ؛اتفاق افتاده است …اما شما حرمت  وقداست این آقایان را هم شکسته اید و آنان رانزد افکار عمومی  همچون گوشت قربانی فدا ورها کرده اید…

    مطلب بعدی ما :

      ماجرای تماس تلفنی از مبداء شمال خواهد بود که جهت اطلاع افکار عمومی و مسئولان بالادستی تقدیم خواهد شد… هرچند در مطالب بعدی برخی تهدیدهای دیگر را نیز که جناب رئیس تسلیم آنان شده منتشر خواهیم کرد.

    حکایت همچنان باقی است….

    خبرهای بسیار شنیدنی و داغی برای خانواده مظلوم تنیس روی میز داریم  که به مرور زمان منتشر خواهد شد….
    ازجناب رئیس سوال کنید ماجرای نامه  صاحب قرارداد ورزشی که ایشان باتهدید یک بازیکن ترسیده و تسلیم شده چه بوده؟
    بزودی در باره این نامه ؛گزارش کاملی تقدیم حضور افکار عمومی خواهیم نمود تامردم  ومسئولین بدانند در فدراسیون چه میگذرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ماجرای تهدیدتلفنی جناب رئیس توسط یکی از بازیکنان"
    1. متفکر گفت:

      باسلام
      والا آدم نمیدونه دم خروس رو قبول کنه یا قسم حضرت عباس.
      از یطرف بازیکن سالاری یه معضله از طرف دیگر ریئسان و مدیران ورزشی کم لیاقت و بی هدف .
      از این باغ ….
      باتشکر از استاد علوی

    2. هادی صداقت گفت:

      ای کاشک مسئولین وزارت ورزش و جوانان در این مقوله دخول می نمودند و قضیه را ختم به خیرمی کردند.چرا کسی به فکر سرمایه هایی که در این مدیریت لت و پار می شوند نیست؟ای کسانی که رئیس را حمایت می کنید به خداوندی خدا مدیون تمامی پینگ پنگی های دلسوز و صادق خواهید بود و باید درآخرت جوابگویشان باشید.امیدورام روسفید باشید.

    3. صادق راستگو گفت:

      تنها به جهان مدیر،هم مرشد وهم امیر
      فارغ زهمه کسان،در بیشه دمان چو شیر

      تا گوشی نوکیا لرزد چو ژله شدید
      لرزد دل و جان من تا ساز کند صفیر

      تا زنگ زگیلانم بنواخت پسر جانم
      از ترس رخم چوگچ با موش شدم نظیر

      گفت ار نکنی این را،ور باج دهی آنرا
      در “فجر” نیایم من وآنگه تو شوی اسیر

      غیر از بلی و آری آیا بوَدَم کاری؟
      یا رب تو امانم ده ای دادگر و بشیر

      شاعر در بیت چهارم اشاره ای دارد به مسابقات فجر کاپ که قراراست به همین زودی ها برگزار گردد.
      در پناه حق

    4. لركي پور گفت:

      با سلام از درستی موضوع اطمینان ندارم ولی از رئیس مورد خطاب خواهش میکنم اگر موضوع صحت دارد توضیح دهند ولی اگر صحت ندارد تکذیب فرمایند باتشکر


    تازه ترین اخبار