امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۱:۲۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10279
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جهت اطلاع قصد داریم بزودی با ایشان مصاحبه ای اختصاصی وکامل انجام دهیم غلامحسین سعیدی، دبیر سابق فدارسیون تنیس روی میز که در حواشی چندین ماه گذشته به دلیل دخالت های بی مورد رئیس فدارسیون و عدم مدیریت در راس فدراسیون و نداشتن اختیار در سمت خود  استعفای خود را از دبیری این فدارسیون اعلام…

    جهت اطلاع قصد داریم بزودی با ایشان مصاحبه ای اختصاصی وکامل انجام دهیم
    غلامحسین سعیدی، دبیر سابق فدارسیون تنیس روی میز که در حواشی چندین ماه گذشته به دلیل دخالت های بی مورد رئیس فدارسیون و عدم مدیریت در راس فدراسیون و نداشتن اختیار در سمت خود  استعفای خود را از دبیری این فدارسیون اعلام کرد.
    زارع پور، رئیس فدارسیون با وساطت تصمیم گرفت وی را با سمتی بعدیه به عنوان مشاور اجرایی و رئیس امور استان ها به فدارسیون بازگرداند ولی به تازگی متوجه شدیم.
    سعیدی در سمت جدید نیز به دلیل نداشتن اختیارات و عدم مدیریت ششم شهریور استعفا داده است و تاکنون با گذشت سه ماه از این ماجرا هیچ خبری از این موضوع به گوش نرسیده است.

    *سمت ها در فدارسیون تنیس روی میز نمایشی است

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور غلامحسین سعیدی  افزود: من به زارع پور در زمان دریافت سمت جدید گفته بودم اگر مقرر است در اختیار مالی، اعزام رئیس هئیت ها به رقابت های بین المللی و تورنمنت ها و تقسیم اعتبارات و اعزام مربیان به مسابقات برون مرزی دخالتی نداشته باشم حضورم در فدارسیون به عنوان مشاوره اجرایی و رئیس کمیته امور استان ها همانند سمت قبلی (دبیر فدارسیون) بی فایده خواهد بود و مقرر شده که زارع پور به من در رابطه با اختیارات در مدت زمان تعیین شده کتبا پاسخ دهد.
    وی در ادامه افزود: بعد از مدت زمان تعیین شده من هیچ پاسخی در این رابطه از وی دریافت نکردم و درنهایت شش شهریور استعفای خود را نیز از سمت جدید در فدراسیون به زارع پور اعلام کردم.
    وی در رابطه با برکناری رئیس هئیت آذربایجان شرقی گفت: در مدت حضورم در فدارسیون همیشه روسای هیئت های که در استان های خود از قابلیت و موقعیت و احترام برخودار بودند.
    و همچنین در کار خود متخصص بودند را شناسایی می‌کردیم و اسامی آنها را جزو روسای قرار می‌دادیم که اگر چنان چه مقرر بود در آینده در رقابت های جهانی آسیایی و تورنمنت های بین المللی شرکت کنیم.
    به منظور تشویق به عنوان مدیر به همراه تیم آنها را اعزام کنیم که رئیس هئیت تنیس روی میز آذربایجان شرقی یکی از آن روسای هئیت ها بود.
    رئیس مستعفی کمیته امور استان ها اظهار داشت: ظهیری فردی کار آمد، دلسوز بود و علی رغم این که سایر هئیت های و دستگاه ورزشی استان از وی خواسته بودند با آنها همکاری کند ما از وی خواستیم که به فعالیت خود در هئیت تنیس روی میز با فدارسیون ادامه دهد به تصور اینکه هدف ریاست فدراسیون کار است.
    وی در ادامه افزود: ظهیری فردی آزاده و با وجود است و نیازی به ریاست هئیت تنیس روی میز نداشت فقط به دلیل علاقمندی این سمت را قبول کرده بود و بنده در سفری که به استان آذربایجان شرقی داشتم در بازدید خود که از میانه و سایر شهرستان های این استان داشتم روسای آنها  اعلام می‌کردند که وی بارها از هئیت ها بازدید داشتند و مشکلات و برنامه ها را بررسی کرده و امکانات را در اختیار آنها قرار داده است و مشوق آنها در جهت ارتقای این رشته در سطح شهرستان ها بوده است.
    ولی با تمام این موجود شنیدیم وی به دلیل انتقادات که داشته اند بر کنار شده اند.
    و باید تاسف خورد که افرادی که دلسوز و برنامه ریزی دارند و برای این ورزش وقت می‌گذراند به راحتی کنار گذاشته می‌شوند.

    *دستورات از معاونت فنی سازمان تربیت بدنی گرفته می‌شد

    سعیدی گفت: بارها به زارع پور اعلام کردم این امر درست و شایسته ای نیست که شما رئیس فدارسیون باشید و فردی دیگر به شمار دستور می‌دهد که افرادی را از فدارسیون بردارید و چه کسی را جایگزین کنید و به اعتقاد من و برطبق تجربیات چندین ساله ای که در تربیت بدنی داشته ام چنین مدیریتی قابل قبول و روشی مناسب نیست و یک مدیر باید به صورت مستقل فعالیت داشته باشد و خود باید در امور با کارشناسی و تشخیص به نتیجه برسد حتی اگر قرار باشد زندگی اش را هم بدهد نباید حق کسی را پایمال کند ولی متاسفانه زارع پور به دلیل اینکه صندلی ریاست خود را زا دست ندهد و بیست تابع افراد دیگر بوده وهیچ اختیاری از خود نداشت.
    وی خاطر نشان کرد: تمامی مهره های چیده شده در هئیت رئیسه فدارسیون از افراد غیر پینگ پنگی بودند و بارها به وی پیشنهاد کردم از افراد متخصص که سالها به عنوان نائب رئیس رئیس و قهرمان دراین ورزش فعالیت داشتند و استفاده کنید تا از تجربیات انها بهره مند شویم ولی ایشان به دنبال افرادی بود که در مقابلش تعظیم کنند.

    * حرمت ها در فدارسیون شکسته شد

    وی افزود: بارها با رئیس فدارسیون مشاجره کردم و گفتم شما باید حرمت ها را حفظ کنید و مدیریت را به سمتی ببرید که یک قهرمان نتواند برای فدارسیون تصمیم گیری کند ولی متاسفانه ابروی فدراسیون، به دلیل عدم مدیریت از بین رفت و حتی باعث شد ورزشکاران در مقابل هم و ریاست فدارسیون قرار گیرند.
    *سرمایه ها در اتریش به هدر رفت
    سعیدی گفت: کمپ اشلاگر اتریش سرنوشت پینگ پنگ را عوض نخواهد کرد زیرا ما برروی پایه، سرمایه گذاری نکرده ایم و هیچ آینده ای در بخش جوانان و نوجوانان نداریم و این امر در هند به خوبی به چشم خورد و مشخص شدکه در پایه نتوانسته ایم به خوبی کار کنیم تا در آینده همانند امروز نوشاد عالمیان را داشته باشیم.
    وی یاد آور شد: این برای ورزش کشور ننگ است که بعد از ۳۰ سال هنوز یک برنز آسیایی در کارنامه پینگ پنگ نداریم و با تمام این تفاسیر فدراسیون سرمایه را در اتریش صرف می کند که فقط تبلیغات کند.
    وی اظهار داشت: هزینه های را در اشلاگر صرف کردیم ولی در مقابل بازیکنان ما در برابر حریفان تمرینی که از سطح پایینی برخودار بودند روبرو شدند و حتی بارها بازیکنان نیز در مصاحبه های خود نیز به این موضوع اشاره کردند که حریفانشان ضعیف تر از انها هستند و این امر هیچ کمکی در رشد آنها نخواهد داشت
    جهت دیدن  دلنوشته ایشان اینجا را کلیک کنید:

    دانلود

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باز هم استعفای دیگر در فدراسیون تنیس روی میز+استعفای قبل"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این فرد پشت پرده که تصمیم میگیرد کیست چرا شفاف صحبت نمی کنید اگر نام رئیس فدراسیون که تولیت این ورزش را بعهده داشته و اولین و بالاترین مقام در این رشته است به عنوان مدیریت ضعیف توسط ایشان اعلام میشود چرا ضعیف برخورد میشود و نام ان مسبب اصلی تمام فجایع را اعلام نمی کنند چرا اگر هدف و نیت محتوای ورزش و ارزشهای خالص ان مطرح است تمامی کسانی که با این فدراسیون همکاری و به هر دلیل استعفا یابر کنار شده اند فرد پشت پرده ای را مسبب و بدین طریق بازی میکنند مگر منتظرند راه فرجی برای بازگشت از طریق ان فرد پشت پرده وجود داشته باشد .کیست که نامش نباید برده شود و ارجع از حتی رئیس فدراسیون با او برخورد میشود کل زیر مجمعه فدراسیون در حدود دو سال قبل که بر کنار یا رفته اند همین معضل را دارند باید کمی با توجه به این نحوه برخورد به خود هم بیاندیشیم شاید پشت پرده در ما هم موثر بوده است. با تشکر


    تازه ترین اخبار