امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۷:۱۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10317
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمان نوجوانان تنیس‌روی میز ایران گفت: با تغییر رده سنی و حضور در مسابقات جوانان کشور در سال اول کار سختی را پیش رو دارم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سروش امیری‌نیا اظهار داشت: با شرکت در مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور به همراه تیم صنعت نفت آبادان بعد از نفت و گاز گچساران…

    قهرمان نوجوانان تنیس‌روی میز ایران گفت: با تغییر رده سنی و حضور در مسابقات جوانان کشور در سال اول کار سختی را پیش رو دارم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سروش امیری‌نیا اظهار داشت: با شرکت در مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور به همراه تیم صنعت نفت آبادان بعد از نفت و گاز گچساران بر سکوی دوم رقابت‌ها ایستادم.
    وی در همین خصوص اضافه کرد: مسابقات پشت سر گذاشته شده آخرین دوره از حضورم در رده سنی نوجوانان بوده و در مسابقات آتی با توجه به شرایط سنی در مسابقات جوانان کشور حاضر می‌شوم.
    نماینده تنیس‌روی میز ایران در مسابقات سال گذشته نوجوانان آسیا افزود: با وجود اینکه یکسال زودتر وارد مسابقات جوانان شدم ولی ترجیح دادم که در رقابت‌های جوانان ایران که در قزوین برگزار شد، شرکت کنم.
    وی با اشاره به حضورش در مسابقات قهرمانی جوانان تنیس‌روی میز کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه کمی که داشتم بازی‌های خوبی را در این رقابت‌ها انجام داده و در نهایت به عنوان ششمی ایران بسنده کردم.
    امیری‌نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه نخستین حضورم در مسابقات رده سنی جوانان را تجربه می‌کنم شرایط کار و بازی در مقابل بازیکنانی که سه سال از من بزرگتر هستند مشکل‌تر از قبل است.
    وی اضافه کرد: امیدوار هستم که با تمرینات بیشتر و مستمر خیلی زود در رده سنی جوانان نیز جا افتاده و افتخارات گذشته را تکرار کنم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سروش امیری نیا:سال اول مسابقات جوانان کار سختی را پیشرو دارم"
    1. من هم برای سروش عزیز آرزوی موفیت دارم ضمن اینکه جا دارد اضافه نمایم که سروش امیری نیا علاوه بر اینکه در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی جوانان کشور خوب ظاهر شد توانست نفر اول ، سوم و چهارم مسابقات را شکست دهد
      از خداوند متعال برای سروش عزیز در انتخابی تیم ملی جوانان ایران موفقیت را مسئلت مینمایم.


    تازه ترین اخبار