امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۴:۴۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10322
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جناب رئیس سلام حتما یادتان هست زمانی که در اوج فشارهای مخالفان و معترضین قرار داشتید ؟ این را هم بخاطر دارید  هنگامی که توانایی مدیریت بحران را نداشتید  ونه مصاحبه میکردید نه با رسانه ها دیدار….. و اصلا آفتابی نمی شدید این پایگاه بعنوان  یک یار کمکی و دلسوز بدون چشمداشت وباج گیری چقدر…

    جناب رئیس سلام
    حتما یادتان هست زمانی که در اوج فشارهای مخالفان و معترضین قرار داشتید ؟
    این را هم بخاطر دارید  هنگامی که توانایی مدیریت بحران را نداشتید  ونه مصاحبه میکردید نه با رسانه ها دیدار….. و اصلا آفتابی نمی شدید این پایگاه بعنوان  یک یار کمکی و دلسوز بدون چشمداشت وباج گیری چقدر به کمک شما و در مجموع به کمک آرامش بخشی جامعه شتافت.
    جناب رئیس : معترضین  ودرنهایت بسیاری ازخانواده تنیس روی میز که با شما سرمخالفت داشتند عقیده داشتند که جناب رئیس امروز یک حرف میزند وفردا یک حرف دیگر درنفی حرف قبلی وما باور نمیکردیم وهمه را به آرامش و اجماع دعوت میکردیم
    جناب رئیس: مخالفین شما عقیده داشتند که شما همواره در امور فنی وکاملا تخصصی که وظیفه کمیته  فنی می باشد دخالتهای نسنجیده آن هم باسفارش این و آن  مینمایید  وهربار همه چیز را به هم میریزید وبازهم این ما بودیم که جامعه تنیس روی میز را به آرامش و دوستی و نزدیکی فرامیخواندیم
    جناب رئیس: مخالفان شما اعتقاد داشتند که حضرتعالی بسادگی  از پشتیبانی یاران ووفاداران بخود دست می شویید و پشت آنان را خالی میکنید ویا بقولی برای بقای خود ؛آنان را بسادگی فراموش میکنید اما باز این ما بودیم که خانواده تنیس روی میز کشور را دعوت به آرامش و همدلی میکردیم.
    جناب رئیس:درزمانی که هیچ کس حاضر نبود با جنابعالی حتی یک عکس یادگاری بگیرد این جناب بابادی وند و جناب عمیدی بودند که با جرات و جسارت و با ازخودگذشتگی غیر قابل بیان ووصف  درکنار شما ماندند و در این راه انواع تیرها و خنجرهای خودی وغیرخودی را با جان و دل پذیرا شدند.
    البته ماندن این اشخاص در کنار شما نه بخاطر  وجود شما بلکه بیشتر بخاطر از بین نرفتن تنیس روی میز بود که باز هم حضرتعالی  بارها وبارها دیدگاهها ؛خواسته ها؛و مشاوره های آنان را یا نادیده گرفتید و یا وتو کردید.
    البته ما خبر داریم با هر تماس تلفنی که با شما گرفته می شود  و تماس گیرنده کمی تا اندکی تند میشود حضرتعالی رای ایشان را بر رای قبلی ترجیح میدهید.
    جناب رئیس:اینجانب به نمایندگی از جامعه تنیس روی میز کشور فقط و فقط از شما یک سوال  بسیار ساده دارم و آن اینکه :

     حضرتعالی در حوزه فنی تنیس روی میز چقدر سررشته وتبحر دارید؟

    طبیعتا تمام مشکلات و مسائل تنیس روی میز کشور در این یک سوال خلاصه شده است…
    جواب این سوال دوحالت بیشتر ندارد یا اینکه حضرتعالی در این رشته وارد هستید و یا اینکه وارد نیستید…
    چنانچه در این رشته تبحر دارید بسم الله همه منتظرند تا شما را بسنجند تا کمی دل جامعه تنیس روی میز آرام گیرد…
    واگردر این حوزه سررشته ای ندارید که باز عنوان فرمایید تا همه بدانند.
    جناب رئیس : در هر صورت پاسخگویی به این دوسوال؛ حضرتعالی و دریک کلام تمام ارکان مدیریتی  شما و حتی آنانی را که از شما به هر نحو ونیت طرفداری نموده اند به چالش می کشد.
    حتما منظور حرفهای بنده را بخوبی درک میکنید…
    منظوربنده این است که اگر دوست دارید حداکثر تا بعد از المپیک صندلی ریاست خو د را حفظ نماییداز این به بعد در کارهای فنی و تماما تخصصی ورود نفرمایید و کار را به کاردان بسپارید….
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سخنی خودمانی با جناب رئیس"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اگر اعلام میشد مربی تیم ملی یا دبیر ومسئولین کمیته هایی لازم داریم بدون سفر خارجی یا همراهی تیم ملی انوقت مشخص می شد کی دنبال توسعه ورزشه و وارد میدان میشه یا چه کسی می زنه به ………با تشکر

    2. amidi گفت:

      با سلام حسن اقای گل تا کی میخوای به ما توهین کنی .حرمت کلام واجب است شاید ما هم انی نباشیم که شما فکر میکنی .ایا ان دنیا پاسخی نیست؟

    3. حسن گفت:

      با سلام به اقای عمیدی عزیز.والله منظور شما نیست این معضل این رشته است منافع شخصی ما را نابود کرده ورزش ما را فرهنگ این خانواده ورزشی راو…..با تشکر.

    4. حسن گفت:

      با سلام به اقای عمیدی عزیز.والله منظور شما نیست این معضل این رشته است منافع شخصی- ما را نابود کرده ورزش ما را فرهنگ این خانواده ورزشی راو…..با تشکر.

    5. صادق راستگو گفت:

      ای کاش حسن آقا یه جوری می نوشت که مای بیسواد هم می فهمیدیم چی میگن.


    تازه ترین اخبار