امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۵:۳۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10349
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از اینکه ماجرای شنیدنی تما س تلفنی یکی از بازیکنان به جناب رئیس  وتسلیم شدن(باج دادن به مخالفان) محض ایشان را برای افکار عمومی منتشر نمودم  ؛متوجه شدم که برخی از خانواده تنیس روی میزاصلا فکرش را نمیکردند که رئیس یک سازمان یا یک مجموعه یا یک فدراسیون تا این اندازه انعطاف پذیر و…

    بعد از اینکه ماجرای شنیدنی تما س تلفنی یکی از بازیکنان به جناب رئیس  وتسلیم شدن(باج دادن به مخالفان) محض ایشان را برای افکار عمومی منتشر نمودم  ؛متوجه شدم که برخی از خانواده تنیس روی میزاصلا فکرش را نمیکردند که رئیس یک سازمان یا یک مجموعه یا یک فدراسیون تا این اندازه انعطاف پذیر و بازیکن سالار یا بقولی بازیکن ترس و نرم ویا ….. باشد.

    در ذهنم تداعی شد که کار بشر به کجا رسیده که تماسهای مکرر الهی از عالم بالا را نادیده گرفته وجواب نمیدهد اما  با یک تماس زمینی  …..!!!!

    بگذریم….اما ماجرای تماس تلفنی ازشمال چه بود وبرای چه کسی بود؟

    بصورت هماهنگ شده و برنامه ریزی شده  بعد از تماس یکی از بازیکنان به جناب رئیس و اتفاقات بعدی ….یکی از پدران محترم ورزشکاران با جناب رئیس تماس گرفته  وباز هم طبق معمول ایشان را با تندی و شدت موردخطاب قرار داده وتهدید میکند که یا قرارداد فلان مربی را که بازهم ارتباطی با ایشان نداشته تایید میکنید یا اینکه  من بازهم شلوغش میکنم و مصاحبه و ….. بچه هایم را نخواهم گذاشت در رقابتهای فجر شرکت کنند و……

    جناب رئیس هم که این روزها موردخطاب  برخی بازیکنان ووالدین ومربیان قرارگرفته متاسفانه با  خنجر زدن  بر خودیهای داخل فدراسیون  که متاسفانه نباید در کنار ایشان قرار میگرفتند وبه هر نحو گرفتند وماندند؛  آخرین میخ را برتابوت  درحال دفن فدراسیون نواخت   و با این کار نه تنها تعریف جدیدی از مدیریت در عرصه ورزش  به ارمغان آورد  بلکه حجت را برآنانی که به هربهانه و توجیه درکنار ایشان باقی مانده و تعداد آنان از بند انگشتان یک دست بیشتر نیست تمام کرد.

    مادر یکی از بازیکنان میگفت :خوب است تا تنور تماسهای تلنفی در فدراسیون داغ است وتا چند روزی به مسابقات فجر باقیمانده با یک تماس تلفنی  از نوع قبل از جناب رئیس بخواهم که مادربزرگم را به سرمربیگری تیم ملی منصوب نمایند!!!!

    عجب دوره ای شده  وما در چه دورانی گرفتار این نوع مدیریت مدرن وجدید گشته ایم؟

    آقای رئیس باید بدانند که خیلی اشتباه بزرگی را به هرعنوان و دلیل و توجبه مرتکب شدند…

    جناب رئیس فکر میکردند کارتمام شد ودیگرخبری نیست  ..مگر کل مجموعه تنیس روی میز کشور یک نفر ویا نهایتا دونفر هستند که شما باآنان مصالحه و معامله میکنید؟

    آیا این کار شما توهین به اکثریت جامعه تنیس روی میز کشور نیست؟

    یکی از دوستان میگفت مدیریت جدید باج دهی  وتسلیم در فدراسیون تنیس روی میز برای ما درد سر شده!!!

    سوال کردم ای بابا آخه برای چی؟

    این بنده خدا میگفت : تمام بازیکنان رانده شده و نفرات مسئله دار  در تمام رشته ها شروع کرده اند از طریق تلفن  به رئیسان فدراسیونها تماس گرفتن که آقا قرارداد عمه ومادر بزرگ وحتی قاز همسایه ما را امضاء کن و الا در مسابقات دوگل کوچیک فلان روستا شرکت نمیکنیم و…..

    دوست داشتم در باره این تماس تلفنی از شمال بیشتر بنویسم و عکس العمل  غیر قابل توصیف جناب رئیس در این باره را برای همگان تشریح میکردم اما بالاخره ما مدعی هستیم با برخی افراد نوکیسه و پرمدعا وسهم خواه یک سری تفاوتهایی داریم لذا شایسته نیست پته ها را به شکل عمقی  برای همگان رو کنیم لذا حرمت نگه داشتیم.

     

    در هر صورت  بزودی وبصورت متوالی یک سری اتفاقات و قول و قرار های جناب رئیس را که گویا علاقه ندارند به کسی جواب رد بدهند منتشر خواهیم کرد.

    راستی یک سوال: مگر می شود هر کسی تماس بگیرد وهرچه بخواهد اورا راضی نگه داریم؟

    یکی از اشکالات اساسی و استراتژیک جناب رئیس در این ارتباط است که بزودی بیشتر به آن خواهیم پرداخت

    لطفا منتظر باشید

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "موضوع تماس تلفنی با جناب رئیس از شمال کشور چه بود؟؟؟(توسط پدر یکی از ورزشکاران)"
    تازه ترین اخبار