امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۷:۱۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10389
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امروز متوجه شدیم که برای اولین بار همایشی در ماهشهر مظلوم  که اثری از پینگ پنگ در آن باقی نمانده باحضور ملی پوشان برگزار شده است. هرچند تدارک این چنین همایشهایی در هرجای کشور را باید به فال نیک گرفت اما در ماهشهر جای سوال و تردید داشته وبااما واگرهای بسیاری همراه شده است. معلوم نیست چرا تا…

    امروز متوجه شدیم که برای اولین بار همایشی در ماهشهر مظلوم  که اثری از پینگ پنگ در آن باقی نمانده باحضور ملی پوشان برگزار شده است.
    هرچند تدارک این چنین همایشهایی در هرجای کشور را باید به فال نیک گرفت اما در ماهشهر جای سوال و تردید داشته وبااما واگرهای بسیاری همراه شده است.
    معلوم نیست چرا تا قبل از این  زمان  وشرایط جاری این چنین همایشهایی برگزار نشده بود؟ ودرست در زمانی که بیشتر معادلات  برهم زده شده  واستارت  پیگیری اتفاقات و رویدادها در پتروشیمی آغاز شده است این ماجرا آغاز شده است….

    متاسفانه نوش دارو بعد از مرگ سهراب  …..

    بزودی در این باره  وخصوصا بحث باشگاه پتروشیمی بندر امام و آنچه در سالهای گذشته اتفاق افتاده  بخش ویژه ای راه اندازی خواهیم کرد تا افکار عمومی خصوصا مدیران پتروشیمی بندر امام و شورای راهبردی  ومسئولین منطقه  بیشتر با مسائل  این  رشته آشنا گردند.

    البته قصد نداشتیم بنا به دلایلی فعلا وارد این ماجرا  گردیم وآغاز گر این موضوع نبودیم  اما…..

    بزودی اولین مطلب در این ارتباط  با نام (حنایی که دیگر رنگ ندارد  ) موضوع را برای افکار عمومی خصوصا مسئولان منطقه  بصورت حضوری  و رسانه ای و …باز خواهیم نمود.
    لطفا  هرکس در این ارتباط شکایت یا مطلب وموضوعی دارد نظرات و دیدگاههای خود را  هر چه زودتر برای ما ارسال نماید.
    تاکنون با استقبال خوبی در این زمینه مواجه شده ایم.
    قابل ذکر است که ازهرگونه توهین و افترا و….نام بردن اشخاص  اکیداخودداری فرمایید زیرا ما قصد نداریم با شخص یا نفر بصورت مستقیم درگیر شویم .لذا قصد ما از درمرحله اول اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و در مرحله بعد دادخواهی مطالبات کاملا قانونی است.
    لطفا منتظر باشید
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خلاصه ای در باره یک خبر"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.بازیکن ملی و غیر ملی فقط به بازی بپردازد.با تشکر


    تازه ترین اخبار