امروز: شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۵:۲۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۷ام, ۱۴۰۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر : 76839
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     در حالی که مهرداد علیقارداشی به انتهای دوره دوم مدیریت کاملا موفق خود برتنیس روی میز ایران نزدیک می شود ،این رشته جذاب روز به روز در حال پیشرفت همه جانبه و کسب نتایج و موفقیتهای گوناگون در تمام رده های سنی و جنسیتی و مدیریتی و مناسب بین المللی گوناگون است. در…

     

     

    در حالی که مهرداد علیقارداشی به انتهای دوره دوم مدیریت کاملا موفق خود برتنیس روی میز ایران نزدیک می شود ،این رشته جذاب روز به روز در حال پیشرفت همه جانبه و کسب نتایج و موفقیتهای گوناگون در تمام رده های سنی و جنسیتی و مدیریتی و مناسب بین المللی گوناگون است.
    در مدت مدیریت مهرداد قارداشی بر تنیس روی میز ایران قطاری از موفقیتهای بی شمار برای پینگ پنگ ایران رقم خورد که بسیاری از آنان برای اولین بار در تاریخ این رشته اتفاق افتاده است .
    آنچه از خروجی سکان داری قارداشی بر تنیس روی میز ایران طبق آمار و ارقام مستدل اثبات شده، توسعه و رشد مضاعف در تمام حوزه های تنیس روی ایران وبقولی ایجاد یک عصر طلائی وهمیشه ماندگار برای این رشته جذاب و پرطرفدار بوده که سرعت و وسعت این رشد و توسعه برای این رشته باعث کسب اعتبار ملی و قاره ای و بین المللی گردیده است .
    اینکه در شرایط نامساعد اقتصادی که باعث محدودیت های شدید مالی برای مجموعه کشور عزیزمان علی الخصوص ورزش کشور گردیده هرچند روزیا هر هفته یا هرماه شاهد یک اتفاق غرور آفرین در این حوزه همواره فعال و پویا هستیم از شاهکارهای مدیریتی و نوع دیدگاه مدبرانه وکاملا حرفه ای رئیس موفق فدراسیون تنیس روی میز ایران می باشد که نباید به این سادگی از کنار آن عبور کرد.
    تشعشعات نورانی و کارنامه درخشان قارداشی در دوران تصدی طلائی بر تنیس روی میز ایران باعث شده تا مجموعه ورزش کشورو قاره آسیا و فراتر از آن فدراسیون جهانی این رشته به این مدیر توانا ولایق متمرکز گردیده تا جائیکه این مدیر توانمند و موفق باعث افتخار و مباهات برای این رشته جذاب گردیده است.
    عضویت در هیئت اجرائی کمیته ملی المپیک،عضویت در هیئت ژوری قاره کهن ،عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز وبسیاری دیگر از مناسب و مسئولیتهای دیگر خود گواهی بر لیاقت و توانمندی و در یک کلمه کاربلدی این مدیر افتخار آفرین تنیس روی میز ایران است.
    اعزامهای متعدد قاره ای و بین المللی برای تمام رده های سنی و جنسیتی از پایه تا بالاترین سطح ومدال آوری وکسب افتخار در تمام این رده ها وحضورووجود پینگ پنگ بازان ایران در اکثریت مسابقات قاره ای و بین المللی آن هم بصورت مستمر نشان دهنده پویائی و توسعه همه جانبه وریل گذاری صحیح برای این رشته محسوب می شود که الحق و والانصاف باید قدر شناس این سکان دار پرتوان ومدیر مهربان وصبور خود باشیم.
    امروز جامعه فرهیخته و برجسته تنیس روی میز به وجود قارداشی در راس هرم تنیس روی میز ایران به خود می بالد واحساس غرور و مباهات میکند.
    آنچه مسلم است با برنامه ریزیهای دراز مدت قارداشی تنیس روی میز ایران با سرعت وقدرت بیشتری در مسیر صحیح رو به جلو حرکت کرده و مسلما افتخارات بیشتری را نیز برای خانواده شریف و قدر شناس تنیس روی میز ایران به ارمغان خواهد آورد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "جامعه فرهیخته تنیس روی میز ایران قدرشناس واقعی قارداشی می باشند"
    تازه ترین اخبار