امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۷:۱۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10401
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان کاشان از انتخاب داور کاشانی برای داوری مسابقات تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ لندن خبر داد. سید مهدی مجدالاشرافی در گفت‌وگوی اختصاصی خود با خبرنگار ایمنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: حمیدرضا صباغیان داور بین‌المللی تنیس روی میز کاشان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز،…

    رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان کاشان از انتخاب داور کاشانی برای داوری مسابقات تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ لندن خبر داد.
    سید مهدی مجدالاشرافی در گفت‌وگوی اختصاصی خود با خبرنگار ایمنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: حمیدرضا صباغیان داور بین‌المللی تنیس روی میز کاشان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز، به عنوان تنها داور ایرانی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن انتخاب شد.
    وی افزود: از سوی فدراسیون جهانی، ۲۴ داور برای این مسابقات تنیس روی میز گزینش شدند که ۴ نفر از شهر میزبان (لندن) و مابقی از سایر کشورها هستند.
    به گفته وی، حضور یک داور ایرانی آن هم از شهر کاشان، افتخاری ماندگار برای جامعه ورزش به ویژه در رشته تنیس روزی میز این شهرستان است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان کاشان:داور کاشانی در راه مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن"
    1. نادرجلوزان گفت:

      باسلام

      اقای مجدالاشرافی به شماوهمکارانتان درهئیت کاشان تبریک عرض میکنم ج

    2. fariba -ghavamzadeh گفت:

      باسلام. کیفیت هرجاباشد وهرزمان خودرانشان می دهداستاد.بسیارمغروریم ازداشتن چنین نیروهایی در هیئتهای شهرستانهایمان …جاب سپاس داود اززحمات شما وهیئت شهرستان کاشان.


    تازه ترین اخبار