امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۱:۵۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10406
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جناب رئیس :ما که می دانیم دعوت از حضرتعالی برای انجام مناطره و نشست رودررو قطعاً بدون جواب خواهد ماند همچنانکه سوالات بی شمار کارشناسان و اهالی پینگ پنگ مدت هاست بدون پاسخ ماند ه است . دلیل این قضیه برای بنده بسیار روشن است .آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است…

    جناب رئیس :ما که می دانیم دعوت از حضرتعالی برای انجام مناطره و نشست رودررو قطعاً بدون جواب خواهد ماند همچنانکه سوالات بی شمار کارشناسان و اهالی پینگ پنگ مدت هاست بدون پاسخ ماند ه است .
    دلیل این قضیه برای بنده بسیار روشن است .آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است .لابد مشکلی دارید که به هیچ وجه حاضر به جوابگویی به افکار عمومی نیستید.چون اگر غیر از این بود سینه سپر می کردید و با کمال شهامت سوالات برحق اهالی پینگ پنگ را بی جواب نمی گذاشتید. ولبته این بر دوام وثبات شما هم موثر بود.
    تا آنجایی که حافظه بنده یاری می کند همواره سعی نموده اید به طرق مختلف در رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما مانع از پخش اخبار و مطالبی شوید که از جانب مخالفین ( واقعی و منطقی  نه افراد سهم خواه وموقعیت طلبی که این روزها  دستشان  برای همه  رو شده )بر علیه شما اظهار شده است.
    اما اکنون با وجود این سایت که بدون هیچ چشمداشتی فقط و فقط به دنبال احقاق حقوق نادیده گرفته شده کارشناسان و مربیان و دلسوخته گان این رشته است این امر بدین راحتی میسر نخواهد شد.
    آنجاییکه قرار است تبلیغ کنید از تریبون های مختلف در بوق و کرنا می کنید که برای مثال از برنامه راهبردی پرده برداری می شود وبهترین قرارداد دوران پینگ پنگ با آکادمی اشلاگر بسته شد و غیره اما آنجا که قرار است جوابگو باشید انگارنه انگار که در ایران تشریف دارید وتماس های بی شمار خبرنگاران واهالی جراید را بی جواب می گذارید و  یا اگر موبایلتان را پاسخ دهید به بهانه آنکه در جلسه حضور دارید از زیر مسئولیت شانه خالی می کنید. ویا اگر قولی میدهید فورا زیر آن میزنید…دوست دارید نمونه هایی از آن را عنوان نماییم؟؟؟
    راستی مگر در دولت خدمتگزار مبنا بر پاسخگویی نیست؟پس چرا حضرتعالی این اصل را رعایت نمی کنید؟ یا اینکه شما اصول خاص خود را دارید؟
    اصولی مانند بی برنامه گی ،روزمره گی ،  وبد قولی و شکستن عهد  ؛باری به هر جهت رفتار کردن وچندین و چند اصل غیر اصولی دیگر.هرچه کارنامه شما را بیشتر می کاوم بیشتر پی می برم که اهالی پینگ پنگ در این چند ماه گذشته چه می گفتند و چه خون دلها که خورده اند.
    وضعیت آقایان در تنیس روی میز که روشن است وتازه از یک بحران تاریخی  خارج  شده اند و….
    برای بانوان مظلوم هیچ نکرده اید جز به جا گذاشتن خاطرات تلخ عدم اعزام به مسابقات گوناگون که دست مایه آنان در جواب به سوال “تلخترین خاطره ورزشی خود را بفرمایید “، خواهد بود.تغییرات غیر کارشناسی در نحوه برگزاری مسابقات مختلف که همه را به بهانه بی پولی لا پوشانی می کنید.
    و هم اکنون نیز بعد از دوسال بعضی از کمیته های شما بدون مسئول است و  سرپرست کمیته استعدادیابی خود را به تازه گی معرفی کرده اید.مسئولین کمیته های مختلف شما با حکم سرپرستی مشغول به کارند آنهم در چند پست مختلف.از این همه دلسوز پینگ پنگ کسی در دور و بر شما نمانده و همه را تارانده اید الا چند نفر را که البته هرگز وهیچگاه به حرف ودیدگاههای کارشناسی آنان توجهی نکرده اید.
    آی اهالی پینگ پنگ آگاه باشید و به هوش ، اینها همه شمه ای از کرامات شیخ ماست .ایجاد تفرقه و هتک حرمت و تهمت وافترا و  معامله  پشت پرده با مخالفان چه وچه وچه بماند.
    در هر صورت این پست خیلی ارزش ندارد و ما نمی دانیم چرا اینهمه را به جان می خرید.
    در هر صورت بدین وسیله به احترام شما  که بزرگ خانواده تنیس روی میز هستید تا تاریخ ۱۹ آذر فرصت منطقی داده می شود تا در باره معامله پشت پرده وکاملا غیر قانونی و عین جرم ماجرای نامه معروف به  (توبه نامه ) به فدراسیون اطلاع رسانی فرمایید درغیر این صورت از طریق همین سایت بصورت جامع در این باره اطلاع رسانی  جامع خواهد شد.این حق جامعه تنیس روی میز است که ازماجراهای خانواده خود باخبر باشند.
    مطمئنا اگر اطلاع رسانی از طریق پایگاه تخصصی پینگ پنگ منتشر گردد ولوله ای دیگر در بین مخالفان و خصوصا جامعه ارزشی و مخلص  تنیس روی میز ونیروهای بالادستی شما وورزش ایجادخواهد کرد که تبعات آن دامنگیر مدیریت اشتباه حضرتعالی خواهد شد.
    لطفا گفته ما را خدای ناکرده تهدید تلقی نفرمایید .زیرا قصد ما احترام گذاشتن به بزرگترهاست ودرحال حاضر شما بزرگ خانواده تنیس روی میز هستید لذا شایسته است تا قبل از تاریخ مذکور موضوع از طریق خودتان به سمع و نظر جامعه شریف تنیس روی میز رسانه ای گردد.
    تا آن تاریخ منتظریم
    مدیر سایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جناب رئیس مبنای دولت خدمتگذار پاسخگویی است لطفا شما هم پاسخگوباشید"
    1. صادق گفت:

      آقای علوی از اطلاع رسانی تان متشکریم هنوز امید وارم که مسائل با گفتگوی کارشناسی ومذاکرات مستقیم وارائه طریق از طرف جنابعالی حل وفصل گردد انشاءالله .


    تازه ترین اخبار