امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۷:۳۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10455
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فرمانده بسیج وزارت ورزش وجوانان کشور، گفت: معضلات بی اخلاقی در ورزش کشور آسیب شناسی شده و برای برطرف کردن آن به زمان نیازمندیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سرهنگ پاسدار ‘ محمد قیومی ‘اظهارداشت: بسیج ورزش کشور برای ترویج فرهنگ و اخلاق پهلوانی و قهرمانی به صورت برنامه ریزی شده کار می کند….

    فرمانده بسیج وزارت ورزش وجوانان کشور، گفت: معضلات بی اخلاقی در ورزش کشور آسیب شناسی شده و برای برطرف کردن آن به زمان نیازمندیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سرهنگ پاسدار ‘ محمد قیومی ‘اظهارداشت: بسیج ورزش کشور برای ترویج فرهنگ و اخلاق پهلوانی و قهرمانی به صورت برنامه ریزی شده کار می کند.
    وی با اشاره به اینکه بسج ورزش اجازه برخورد ندارد ، افزود: در مواقعی که به دنبال برخورد با بی اخلاقی ها هستیم با واکنش های زیادی روبه رو می شویم.
    وی، وضیعت اخلاق در ورزش را رو به بهبود ذکرکرد:درصورت هرگونه مشکل کمیسیون ورزش مجلس با فراخوان مسوولان مربوطه مشکلات را پیگیری می کند.
    عضو شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و با برپایی کلاس های آموزشی و فرهنگی بیش از گذشته ترویج فرهنگ غنی پهلوانی و اسلامی توسط ورزشکاران در تمامی رقابت های داخلی و بین المللی در دستور کاری ما قرار دارد.
    قیومی با بیان اینکه ورزش قهرمانی هر چه سریعتر باید خصوصی شود، گفت:در صورت خصوصی شدن ورزش قهرمانی می توان با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و همگانی کردن ورزش بین مردم در ترویج اخلاق و بهبود سلامت مردم گام برداشت
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معضلات بی اخلاقی در ورزش کشور آسیب شناسی شده است"
    تازه ترین اخبار