امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۴:۱۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10462
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: می‌خواهیم در اوج آمادگی و حداکثر قوا در مسابقات انتخابی المپیک حاضر شویم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهناز رجبیان در گفت‌و‌گو با باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: وضعیت اردو مرتب بود و کمبودهای اردو را با نایب رئیس در میان…

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: می‌خواهیم در اوج آمادگی و حداکثر قوا در مسابقات انتخابی المپیک حاضر شویم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهناز رجبیان در گفت‌و‌گو با باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: وضعیت اردو مرتب بود و کمبودهای اردو را با نایب رئیس در میان گذاشتیم تا برای رفع آنها اقدام کند. ۵ ساعت در روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین کردیم.

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: با حضور لیموچی، پیشکسوت پینگ‌پنگ بانوان، تمرینات بدنسازی را به شکل بسیار تخصصی با بازیکنان انجام دادیم. این اولین بار است که چنین تمریناتی در تیم صورت می‌گیرد.

    رجبیان در خصوص ادامه حضور روانشناس در تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان خاطرنشان کرد: روانشناس هنوز در اردو حاضر نشده، اما با توجه به رضایتی که از عملکرد وی در مسابقات قبلی داشتیم در اردوهای آینده به تیم ملحق خواهد شد.

    وی با اشاره به حضور ایران در تورنمنت مجارستان عنوان کرد: اردوی مجارستان باید روند پیش‌رونده داشته باشد، زیرا در امتداد اردوی ایران است، یعنی سیر صعودی باید همچنان ادامه پیدا کند تا در برگشت برای بازی‌های انتخابی المپیک بتوانیم با اوج آمادگی و حداکثر قوا وارد شویم.
    رجبیان با بیان اینکه شناخت دقیق از تیم‌های حاضر در تورنمنت نداریم، ادامه داد: تیم‌های اروپایی مقام‌دار و مطرح هستند، اما امیدوارم بازیکنان ما در این تورنمنت خوب ظاهر شوند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رجبیان: می‌خواهیم در اوج آمادگی وارد مسابقات انتخابی المپیک شویم"
    تازه ترین اخبار