امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳:۲۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10476
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هفته دوم یگ برتر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاههای کشور فردا با انجام دو دیدار در تهران و آبادان پیگیری می شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛هفته دوم از هشتمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاههای کشور پنجشنبه ۱۷ دی ماه با انجام دو مسابقه برگزار می…

    هفته دوم یگ برتر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاههای کشور فردا با انجام دو دیدار در تهران و آبادان پیگیری می شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛هفته دوم از هشتمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاههای کشور پنجشنبه ۱۷ دی ماه با انجام دو مسابقه برگزار می شود که در حساس ترین بازی پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد در تهران به مصاف هم می روند. پتروشیمی بندرامام که در هفته نخست ۵ بر یک از سد نفت آبادان گذشت در هفته دوم به مصاف دانشگاه آزاد که در هفته اول استراحت داشت خواهد رفت.
    ترکیب تیم  پتروشیمی بندر امام را نیما و نوشاد عالمیان و محمدامین حنطه، مرتضی میناوی، امیر شکوری، مصطفی بندری، عقیل شکوری، امین قنواتی و وحید حاجی پور به سرمربیگری پیمان حسنی و مربیگری محمد رضا حاتمی تشکیل می دهد و محمدعلی روئین تن، امین میرالماسی، شایان ملکی، میعاد لطفی، امیر حسین صدیق، عماد سهرابی، عرفان قرآنی، محمد بشیری، عرفان بهشتی بازیکنان تیم دانشگاه آزاد را تشکیل می دهند. سرمربیگری تیم دانشگاه آزاد بر عهده ابراهیم علیدخت و مربی این تیم مجتبی صابری است.
    در دیگر دیدار این هفته، مناطق نفتخیز جنوب مدافع عنوان قهرمانی در آبادان به مصاف نفت این شهر می رود. وجه مشترک این دو تیم نتیجه ۵ بر یک هفته نخست آنهاست.
    حمیدرضا طاهرخانی، پوریا عمرانی، روح اله شیشه گرها، پژمان بخشنده، شاکر شجیراتی، پوریا اردشیری، مهدی نصیری، حامدباشت باوی، سینا ارزانی و میلاد و محسن حدادیان، سینا تیمان بازیکنان تیم مناطق نفتخیز جنوب را تشکیل می دهند. هدایت تیم بر عهده محمود ساکیانی به عنوان سرمربی و مهرداد روحانی پور به عنوان مربی خواهد بود.
    در تیم نفت آبادان نیز چهره هایی همچون سروش امیری نیا، علیرضا ملارجبی و مسعود یعقوبی حضور دارند. سرمربیگری این تیم را مسعود امیری نیا بر عهده دارد.
    گفتنی است در این هفته هیات کردستان استراحت دارد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و امید فردا برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار