امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10482
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ باز ایران گفت: امیدوارم مسئولان وزارت اجازه ندهند لیگ پینگ پنگ به علت مشکلات مالی باشگاه ها تعطیل شود.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد فرقدانی گفت، در خصوص رقابت های کاپ فجر عنوان کرد: با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات کشورهای مختلفی اعلام آمادگی کرده اند رقابت ها…

    پینگ پنگ باز ایران گفت: امیدوارم مسئولان وزارت اجازه ندهند لیگ پینگ پنگ به علت مشکلات مالی باشگاه ها تعطیل شود.
     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد فرقدانی گفت، در خصوص رقابت های کاپ فجر عنوان کرد: با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات کشورهای مختلفی اعلام آمادگی کرده اند رقابت ها از سطح بالایی برخوردار خواهد شد. ایران با ۴ تیم در این دوره از مسابقات شرکت می کند که من در تیم “ب” حضور دارم.

    وی ادامه داد: تمرینات خوبی را در اصفهان دنبال می کنم و از امروز نیز تمرینات تیم های ملی در آکادمی تهران آغاز می شود. امسال چندمین سال برگزاری مسابقات فجر است و امیدوارم رقابت ها بسیار خوب برگزار شود.

    پینگ پنگ باز ایران درباره سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: هنوز سرمربی تیم ملی را به ما معرفی نکرده اند. بازیکنان به تنهایی تمرینات خود را دنبال می کنند و قرار است از امروز زیر نظر سرمربی که فدراسیون در نظر گرفته است تمرینات را پیگیری کنیم. در مجموع شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم جزء سه تیم اول باشیم.

    وی در خصوص  آغاز لیگ برتر پینگ پنگ گفت: متاسفانه امسال برخی از تیم ها به علت کمبود بودجه از حضور در مسابقات انصراف دادند. ذوب آهن یکی از این تیم ها است که با وجود اینکه ۲ سال گذشته قهرمانی را از آن خود کرده بود، اما امسال از حضور در مسابقات به علت کمبود بودجه انصراف داد.

    فرقدانی تصریح کرد: امیدوارم استانداری اصفهان و مسئولان این شهر به تیم ذوب آهن کمک کنند تا بتواند این تیم در لیگ حاضر شود. حیف است چنین تیمی در لیگ حضور نداشته باشد. ما سال قرارداد گذشته خود را نیز دریافت نکرده ایم، اما در هر صورت قصد داریم چنین تیمی در لیگ حضور داشته باشد هر چند با بودجه کمتر.

    وی افزود: چند تن از بازیکنان ملی پوش هم اکنون تیم ندارند و به نظرم در غیاب آنها نمی تواند لیگ آغاز شود. حاضریم با مبالغ کمتری با تیم قرارداد ببندیم، اما ذوب آهن در لیگ حضور یابد. درآمد بازیکنان از تیم های باشگاهی است. امیدوارم وزارت ورزش و مسئولان اجازه ندهند لیگ تعطیل شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فرقدانی: امیدوارم اجازه ندهند لیگ پینگ پنگ تعطیل شود"
    تازه ترین اخبار