امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10484
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیموچی به عنوان عضو کمیته زنان فدراسیون ورزش‌های دانشجویان جهان انتخاب شد. سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان عضو کمیته زنان فدراسیون ورزش‌های دانشجویان جهان انتخاب شد. پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ سیما لیموچی با اعلام این خبر به فارس در خصوص انتخاب…

    لیموچی به عنوان عضو کمیته زنان فدراسیون ورزش‌های دانشجویان جهان انتخاب شد.
    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان عضو کمیته زنان فدراسیون ورزش‌های دانشجویان جهان انتخاب شد.
    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ سیما لیموچی با اعلام این خبر به فارس در خصوص انتخاب خود گفت: انتخاب‌شدگان برای عضویت در کمیته بانوان فدراسیون ورزش‌های دانشجویان جهان از کشورهای آمریکا، روسیه، کره‌جنوبی، مکزیک، اوگاندا، فنلاند، ترکیه و ایران بودند و انتخابات بسیار سختی بود.
    وی در خصوص شرایط احراز این سمت گفت: انتخاب‌شدگان دارای سوابق قوی اجرایی، فنی و پژوهشی و دارای فعالیت‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی هستند که این امر نیازمند ارتباط با سازمان‌های جهانی و بین‌المللی بود.
    استاد دانشگاه الزهرا تهران به تشریح وظایف این کمیته پرداخت و گفت: وظایف این کمیته ایجاد شرایط مناسب برای تشویق و ترغیب دانشجویان دختر برای حضور در مسابقات، رویدادهای ورزشی، مجامع بین‌المللی و پژوهشی و مجامعی مرتبط با دانشگاه‌ها و مراکز آکادمیک جهان به عنوان ورزشکار، داور، عوامل فنی، مربی، سرپرست و … است.
    لیموچی با بیان اینکه این فدراسیون در نظر دارد زنان را در بخش‌های مدیریتی بیشتری وارد کند، ادامه داد: در بخش‌های تصمیم‌گیری بسیار مهم است که محیطی فراهم شود تا کرسی‌های بیشتری در اختیار بانوان قرار بگیرد. اکثر کرسی‌ها را در دست مردان است، اما تلاش بر این است که زنانی که استحقاق این را دارند، با توجه به بحث تساوی جنسیتی همسان با یک مرد از لحاظ اطلاعات پژوهشی، اجرایی و مدیریتی در جایگاهی که شایسته آن هستند، قرار بگیرند.
    این پایگاه افتخار دارد که  بعنوان اولین سایت در ایران این خبر مهم را در روزهای گذشته رسانه ای نموده است.
    برای دیدن مطلب    اینجا   را کلیک کنید
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برای اولین بار در تاریخ ورزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری"
    1. amidi گفت:

      با سلام این افتخار جدید را به ایشان و خانواده پینگ پنگ تبریک میگویم امیدوارم همچون گذشته در این پست هم منشائ خیر و برکت باشند.

    2. fariba -ghavamzadeh گفت:

      با سلام و شادباش به کل خانواده تنیس روی میز.خصوصا آقای دکتر طالع پورگرامی که با تلاش ونگاه صالح بین ایشان این مهم که تاکنون در میان زنان و مردان ما بی سابقه بوده است اتفاق افتاد.
      امید که ما ثمرات این حضور را بیشتر و بیشتر ببینیم.
      تبریک واقعی به دکتر طالع پور

    3. عالیه مسکین گفت:

      شیر استاد لیموچی خودمون
      بهروز و سربلند باشید

    4. مهتاب خان محمدی گفت:

      ماشاالله استاد خودمون خانم لیموچی واقعآ،شیرن اهوازیا،خانم لیموچی مایه ی افتخار ایرانیان

    5. احسنت به استاد خودمون،شیرآ اهوازیا،خانم لیموچی مایه ی افتخار ایرانیا هستن

    6. بخشنده گفت:

      با سلام
      هیأت تنیس روی میز خوزستان انتخاب سرکار خانم لیموچی را مایه فخر و مباهات میداند و برای سرکار خانم لیموچی آرزوی موفقیت روز افزون در کلیه مراحل زندگی را از خداوند منان خواستار است . همیشه سربلند باشید .

    7. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      سرکار خانم لیموچی ، برای جامعه بین المللی تنیس روی میز ، فردی شناخته شده و موثقی است ، این ما ایرانیها هستیم که به اهمیت ایشان ، تازه پی برده ایم و با شنیدن هر موفقیتی در مورد وی، چنان ذوق زده شده و مبهوت می شویم.و گرنه، درج این موفقیتها و شنیدن این اخبار ،برای جامعه بین المللی ، امری عادیست چون ایشان ، لیاقتش هنوز هم بیش از اینهاست.
      آرزوی سربلندی از ایزد منان برای ایشان و خانواده اش ، مسئلت می نمایم.

    8. ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﻈﻔﺮﯼ گفت:

      بنام خدا باسلام هیئت تنیس روی میز شهرستان روانسر این افتخار بزرگ را به سرکار خانم لیموچی و جامعه تنیس روی میز کشور تبریک می گوید


    تازه ترین اخبار