امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۹:۱۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10529
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: فدراسیون برای توسعه این رشته در سطح کشور و برای حضور مقتدرانه در مسابقات بین المللی توجه ویژه ای به رده های سنی پایه دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محمد زارع پور’ روز چهارشنبه در جمع رییس و اعضای هیات تنیس روی میز استان یزد افزود: برای…

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: فدراسیون برای توسعه این رشته در سطح کشور و برای حضور مقتدرانه در مسابقات بین المللی توجه ویژه ای به رده های سنی پایه دارد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محمد زارع پور’ روز چهارشنبه در جمع رییس و اعضای هیات تنیس روی میز استان یزد افزود: برای تحقق این امر مهم در سطح کشور و هیات های تنیس روی میز کارهای خوبی صورت گرفته است.
    وی اضافه کرد: توجه به شناسایی، جذب و آموزش افراد علاقمند در سطوح نوجوانان و جوانان و برگزاری مسابقات مستمر می تواند تعالی این رشته جذاب را به همراه داشته باشد.
    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه مسابقات بین المللی تنیس روی میز در دهه فجر امسال برگزار می شود، اظهار داشت: مسابقات بین المللی دهه فجر با حضور تنیس بازان داخلی و خارجی برگزار می شود که امیدواریم این رقابت ها بنحو شایسته ای برگزار شود.
    زارع پور تیم ملی ایران را در وضعیت کنونی به عنوان یکی از جوانترین تیم ها در طول تاریخ این رشته نام برد و یادآور شد: هم اکنون ‘پوریا عمرانی’ با ۱۶ سال سن، ‘نوشاد’ و ‘نیما عالمیان’ با ۲۰ و ۱۹ سال و ‘شاهین اخلاق پسند’ کاپیتان تیم ملی هم ۳۳ سال دارند که در مجموع آنچه در تیم ملی تنیس روی میز مشاهد می شود، تجربه و جوانی است که خود نقطه عطفی محسوب می شود.
    وی درخصوص بخش بانوان نیز گفت: برای نخستین بار تیم ملی بانوان به اردوی بلند مدت مجارستان اعزام خواهد شد تا بتوان در این بخش نیز برای بازی های لندن کسب سهمیه کرد.
    رئیس فدراسیون تنیس روی میز همچنین از رقابت های فجر، کاپ مردان به عنوان رویدادی مهم به میزبانی کشورمان اشاره و افزود: حضور در این مسابقات در رنکینگ پینگ پنگ بازان موثر خواهد بود و به همین دلیل نمایندگان کشورها با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می کنند.
    وی از آمادگی هفت کشور برای حضور در این رقابت ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا زمان برگزاری مسابقات تعداد کشورها باز هم افزایش یابد.
    زارع پور با اشاره به اینکه این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی درج شده است ، گفت: امیدواریم برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در عمل، کارنامه درخشانی از تنیس روی میز ایران اسلامی را در حافظه پینگ پنگ بازان جهان حک کند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور:فدراسیون تنیس روی میز نگاه ویژه ای به رده های سنی پایه دارد"
    1. صمدممد گفت:

      سلام

      آقا رییس دستت درد نکنه حالا فهمیدیم چرا تو این سالها به هیاتهاهیچ کمک مالی نکردین میخواستین مسابقه بین المللی بندازین تبلیغات بکنین واقعا که مدیر با لیاقتی هستین بسیار ممنونم از این همه خدمات بی شاعبه جنابعالی وهمکاران پینگ پنگی تون که با ریاضت کشی هیاتها تونستین کاری بکنین شما یادتون باشه ابتدا ورود درسمینار اعلام کردین یک میلیارد تومن بودجه گرفتین ومشکلات مالی اصلا نخواهین داشت یادتون هست حتما نه ولی نمیدونم از این یک میلیارد تومن هم خرج می کنین یا نه

    2. احمد متقی گفت:

      آی رئیس
      این رده پایه که میگین یعنی چی و از چه سنی شروع میشه؟داستان چوپان دروغ گو به گوشتون خورده یا. نه؟خود خودشین


    تازه ترین اخبار