امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۹:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10544
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس فدراسیون  تنیس روی میزچهارشنبه ۱۶ آذر در جلسه هیأت تنیس روی میز استان یزد حضور یافت . در این جلسه که با حضور رئیس و اعضای هیأت استان یزد و معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد ورئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در فرمانداری یزد برگزار شد رئیس فدراسیون با اشاره…

     

    رئیس فدراسیون  تنیس روی میزچهارشنبه ۱۶ آذر در جلسه هیأت تنیس روی میز استان یزد حضور یافت .
    در این جلسه که با حضور رئیس و اعضای هیأت استان یزد و معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد ورئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در فرمانداری یزد برگزار شد رئیس فدراسیون با اشاره به رشد خوب تنیس روی میز استان نسبت به ۱۰ سال پیش از زحمات آقای سیفی فرماندار یزد و رئیس هیأت استان و مجموعه پینگ پنگ استان و حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان استان از این رشته ورزشی تشکر کرد.
    وی گفت تنیس روی میز استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد وباید با تلاش بیشتر و تعامل با هیأتهای خوب کشوری به جایگاه خوبی در کشور دست یابد.
    رئیس فدراسیون اعلام آمادگی کرد در صورت اختصاص سالنهایی به پینگ پنگ تجهیزات آن توسط فدراسیون تأمین می شود. او همچنین تجهیز کامل سالن اختصاصی تنیس روی میز یزد را در صورت احداث تقبل نمود و برای رایزنی جهت جذب بودجه قول مساعد داد
    انتخاب خانم دکتر رهاوی مربی یزدی به عنوان عضو کمیته پژوهش و برنامه ریزی فدراسیون و دعوت از حسین کبود ساز داور بین المللی یزدی برای قضاوت در جام بین المللی فجر از خبرهای خوش رئیس فدراسیون برای جامعه پینگ پنگ استان بود.
    وی در خصوص درخواست اعزام مربی به یزد گفت مربیان بازیکن ساز خوبی برای اعزام به استانها انتخاب کرده ایم و بزودی این کار عملی خواهد شد.
    وی اعلام آمادگی کرد تعدادی از بازیکنان ملی پوش برای مقاطعی در یزد حضور یابند.
    حمایت از میزبانی استان برای مسابقات کشوری و بین المللی از دیگر موضوعات مطروحه توسط رئیس فدراسیون بود.وی در خصوص حضور بازیکنان و مربیانی از یزد در اردوهای تیم ملی این کار را منوط به صدور بخشنامه از سوی فدراسیون دانست و درا ین زمینه هم قول پیگیری داد. در خصوص سهمیه بندی و در خواست افزایش سهمیه بازیکنان استان در مسابقات کشوری زارعپور از تدوین شیوه جدید سهمیه بندی که از سال ۹۱ اجرائی خواهد شد خبر داد که در آن به استانهای ضعیفتر هم برای کسب سهمیه توجه شده است.
    زارع پور در این جلسه خبرهای مهمی در خصوص وضعیت پینگ پنگ کشور که بعضی از آنها برای اولین بار توسط این سایت اعلام می شود بیان داشت که بصورت خلاصه در زیر ارائه می گردد.
    یکی از سیاست های فدراسیون سرمایه گذاری روی ۱۰۰۰بازیکن در کشورمی باشد. ۳۰ بازیکن(پسر و دختر) و ۳ مربی (۲آقا و یک خانم )در هر استان
    طبق برنامه ۵ ساله فدراسیون می خواهیم در مسابقات ۲۰۱۴ کره جنوبی روی سکوی سوم مشترک باشیم
    سمینارتوجیهی با حضور مربی تیم ملی بانوان آلمان از ۱۳ لغایت ۲۰ ژانویه (۲۳ لغایت ۳۰ دی ) برگزار می گردد
    رقابتهای انتخابی المپیک از ۱۹ لغایت ۲۱ دی در کیش برگزار می شود
    جام فجر با حضور ۷ کشور از۲۷ لغایت ۳۰ آذر در تهران برگزار خواهد شد. این مسابقات در رنکینگ بین المللی لحاظ خواهد شد
    برای اولین بار تیمهای ملی خردسالان و نونهالان تشکیل شده است که به مسابقات بین المللی اعزام خواهند شد.
    در کنار تیمهای ملی از روانپزشک و پزشک تغذیه و مربی بدنساز اختصاصی استفاده نموده ایم.
    برای اولین بار۲ مسابقه با رنکینگ بین المللی در کشور برگزار کرده ایم
    جهت آمادگی بیشتر برای انتخابی المپیک بانوان به مجارستان اعزام می شوند
    جوانترین تیم ملی تاریخ را داریم
    تعداد داوران بلوبج ما فقط ۲ نفر است که خوب نیست با این وجود انتخاب آقای صباغیان جهت حضور در مسابقات المپیک لندن برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز باعث افتخار است.
    در حال حاضر قویترین هیأت رئیسه تاریخ تنیس روی میز را داریم
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرهای خوش رئیس فدراسیون در یزد"
    1. صمدممد گفت:

      با سلام وارادت

      احتراما” معروض میدارد اعزام بازیکنان ملی پوش به شهرستانهادرفدراسیون قبلی نیز صورت گرفت وبه دلایل مقطعی بودن ونداشتن بارآموزشی و…کار آیی لازمرا ندشت وجنابعالی با تکرار آن حرکت قبلی هزینه میکنید جناب آقای رییس جای بسی خوشحالی است که بعد از چندین مدت حضور درفدراسیون تازه به فکر پرداختن به استعداد یابی حلقه گمشده بسیار مهم این فدراسیون افتادید البته نفرمودید که سنین پایه منظورتان هست یا همه سنین شاید بفرمایید این کار هیاتها هست نه فدراسیون اما یادآوری میکنم این مهم با مساعدتهای فدراسیونها میسر میگردد( لطفا به فدراسیونهای والیبال وبسکتبال و… توجه فرمایید )چرا که جنابعالی اگر یادتون باشه در بدو ورود به درسمینارفدراسیون فرمودید برای فدراسیون یک میلیارد تومن بودجه گرفتید واصلا مشکل مالی نخواهید داشت وبه همه هیاتها و… کمک کافی ولازم را خواهید نمود وبدنبال آن محبت شما شامل اکثرهیاتهای کشور شد که هیچ کمک مالی از فدراسیون دریافت نکردند تاریاضت کشی رایاد بدهید البته شاید می خواستید صرفه جویی کرده و مسابقات بین المللی سال۹۰رابرگزار بفرماییدآیا تامین منابع مالی این برنامه های مورد نظربرعهده فدراسیون خواهد بود همه دلسوزان این رشته آرزوی سکو رفتن تیم جمهوری اسلامی ایران را دارند تا اشک شوق در چشمانشان حلقه بزنداما با برنامه ریزی مدون آکادمیک زیر نظرنخبگان این رشته واقعا نمیدانم با چه استدلالی میفرمایید ۲۰۱۴روی سکو خواهیم بود با کدام برنامه ریزی واجرا بیاید کمی واقع بین باشیم لطفا بفرماییددر مورداین نظر وپیش گویی شما این سایت محترم نظر سنجی بنماید آقایان نوشاد ونیما از سالهای قبل تلاش کرده اند وزحمات زیادی از سوی خانواده محترم و …..کشیده شده تا یه اینجا رسیده اندولطفا”افراد جایگزین را(به غیر از آنهایی که قبل از شما بوده اند) وفدراسیون شما به تربیت آنها پرداخته معرفی فرمایید البته نمی خواهم بگویم در ۲ سال میتوان بازیکن تیم ملی ساخت ولی به نخبگان جدیدی که در این سالها به جمع سایرنخبگان قبلی پیوسته اند چه برنامه های را اختصاص واجرا کرده اید خدا را گواه میگیرم آدم بدبینی نیستم ولی چون تا کنون خانواده تنیس روی میزحرفهای بسیاری چه کارشناسی شده وغیر کارشناسی از سوی شما شنیده اند که نه تنها عملی نشده بلکه بسیاری را نیز جنابعالی تکذیب نموده اید ما رابه وشک وا میدارد اکثر استانها مربیان بازیکن ساز خوبی دارند امااز سوی برخی هیاتهاوکلا فدراسیون حمایت نمی شوندمحترمانه معروض میدارد شایدتا ۲۰۱۴ در فدراسیون وضعیت طوری رقم بخورد که مسعولیتی متوجه جنابعالی نشودتا بتوانید پاسخگو این خانواده ورشته بسیار مظلوم باشید صمیمانه آرزوی کمال موفقیت برای این رشته را دارد باتشکر از مدیریت محترم سایت

    2. hassan گفت:

      با سلام و عرضه ادب. مهمترین عوامل, ۱- صداقت. ۲تحول درآموزش. ۳شایسته سالاری۴تردعامل فتنه پشت پرده. ۵تحمل نکردن هر گونه سهل انگاری چون توهین به شعور این خانواده ورزشیست. با تشکر.

    3. amidi گفت:

      با سلام بی صبرانه مشتاق شنیدن پیشنهادات شما در زمینه تحول در اموزش هستم

    4. احمد متقی گفت:

      در یک کلام ،چوپان دروغگو.
      این حرفهایی که اینجا فرموده اید فقط به درد دوستانتان (آنان که شما را حمایت می کنند )می خورد و پینگ پنگی های واقعی می دانند که دنیا دست کیست.

    5. لركي پور گفت:

      با سلام – چند پیشنهاد در زمینه تحول درآموزش :

      – شناسایی مربیان مجرب وتوانا در آموزش به نحوی که واقعأ توانسته اند که تعدادی بازیکن به جامعه تنیس روی میز معرفی کنند.
      – نظر سنجی درزمینه پیشترفت بازیکنان وبهاءدادن به اینگونه مربیان .
      – توسعه سالن های خاص آموزشی و تأمین تجیزات مورد نیاز آنها .
      – تأمین هزینه های جذب مربیان مجرب .
      – برگزاری مسابقات مختلف در رمان مناسب .
      – تکثیر وارئه برنامه های آموزشی درغالب CD .
      – معرفی مربیان موفق در سطح کشور واعزام آنان به یکی از مسابقات بین المللی خارج از کشوربا هزینه فدراسیون .
      – کاهش هزینه های اخذ شده از متقاضیان بابت صدور کارت مربی گری وداوری .
      – و…….
      با تشکر از توجهتان

      • modir گفت:

        جناب آقای لرکی پور بزرگوار
        سلام
        بعد از تشکر از پیشنهادات حضرتعالی باید یادآور شوم که قبلا بصورت یک پیشنهاد جامع در این ارتباط که در سایت منتشر شد (کارنامه دار شدن مربیان) به این مووضع بصورت خاص پرداخته شده است.
        ومسئولین فدراسیون با قبول این پیشنهاد به تمام استانها ابلاغ کرده اند که کارکردیا کارنامه مربیان خود را به بخش آموزش فدراسیون ارسال نمایند.(با تشکر از آقای عمیدی)
        در هر صورت مشکل عمده در تنیس روی میز کشور این است که انتخاب یا انتصاب برخی مربیان مورد وثوق جو عمومی نمی باشد.کم کم شاهد این هستیم که مسئولین فدراسیون با تمرکز بیش از حد روی مدرک تحصیلی در صدد یار گیری هستند که البته این یک اشتباه استراتژیک و اساسی محسوب می شود.لذاپیشنهاد می شود که هم علم وهم عمل(سابقه بازیکن سازی) را مد نظر قرار دهند.
        با تشکر

    6. hassan گفت:

      ba salam va arze adab.tashakor az agaye amidy.1-tafkike moraby gary va davary har kas fagat dar yeky az in 2 agaze faaliate rasmi dashte bashad2-az bazikon baraye morabi gary va az alagemand va teorisian baraye davary3-ta natige girie kamel hade agal 2 sal behtarin morabian ostanha be amozesh paye bepardazand4-in morabian dar har ostan shenasaiy va 60 nafar zire nazare fedrasion amozesh mogadade takmili ra tey karde va hata madrake in mohem ra gerefte va am0zeshe yeksan sarasare iran dade shavad5-har morabi dar har ostan 15 bazikon va rasad va peygiriye sistemi lahaz shavad 6-morabiye time mely va bashgaha madrak daran ba shivehe gadid va az faalan in ravieh bayad entekhab va mobseran va ba nofozan bashgahy be sarparasty bepardazand dar in sharayet hazine in mohem ham tamin mishavad 7- va afate poshte parde ke hanoz ham say mikonad mohre gabega konad .va…………..davary ra ham bayad motokhasses gavab dehad.ba tashakor gavanin baraye hame yeksan egra shavad hata shoma va pesar khale

    7. hassan گفت:

      ۷-gavanin baraye hame yeksan egra hata mane hagir- shoma va pesarkhale va afate poshte parde ke hanoz ham say mikonad mohre jabeja konad-8-davary ra bayad motokhasses pishnahad konad .ba tashakor –

    8. hassan گفت:

      -gavanin baraye hame yeksan egra hata mane hagir- shoma va pesarkhale va afate poshte parde ke hanoz ham say mikonad mohre jabeja konad-8-davary ra bayad motokhasses pishnahad konad .ba tashakor –

    9. amidi گفت:

      با سلام حسن جان لطفا با حروف فارسی بنویس ما هم استفاده کنیم

    10. hassant گفت:

      ba salam va arze adab.iran nistam 2 roze digar khedmat mirasim midonam delet baram tang shode ba tashakor.
      با سلام وعرض ادب.
      ایران نیستم۲ روز دیگر خدمت خدمت میرسم میدونم دلت برام تنگ شده با تشکر

    11. صادق راستگو گفت:

      حسن آقا بمون از هرچی دردسره خلاصی.


    تازه ترین اخبار